مشهد- فرمانده تیپ مدافعان حرم گفت:‌ نبرد در سوریه جنگ بر سر عقیده هاست و دفاع جوانان مدافع حرم از ایدئولوژی اسلام ناب است.

نبرد سوریه جنگ عقیده هاست/دشمن وحدت مسلمانان را هدف قرار داده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی صلاحی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت مقام شهیدان مدافع حرم اهل بیت(ع) در مشهد اظهار کرد: دفاع جوانان مدافع حرم از ایدئولوژی اسلام ناب است و با هرشخصی که در برابر این جبهه قرار بگیرد می جنگند و نامهایی چون جیش العدل یا جیش الفتح فرقی با هم ندارند چرا که ایدئولوژی آنها همان عقیده تکفیری است.

وی افزود: اگر مدافعان حرم نبودند امروز داعشیها و تکفیریها در ایران بودند و بدون اینکه از میزان اعتقاد مذهبی، نوع حجاب و گرایش سیاسی افراد سوال کنند همه را مستحق مرگ می دانستند و همان جنایات خود در عراق و سوریه را در ایران نیز مرتکب می شدند.

فرمانده تیپ مدافعان حرم ادامه داد: دشمنان اسلام با حمله به قرآن و پیامبر(ص) به عنوان محور وحدت مسلمانان درصدد شکستن اتحاد امت اسلامی هستند از این رو ظهور سلمان رشدی و وقوع جنگ در منطقه طی سالهای اخیر از جمله نقشه های دشمنان در همین راستا است.

در این مراسم که با شعرخوانی و اجرای سرود توسط دوستداران فرهنگ جهاد و شهادت همراه بود جمعی از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب(س) خاطراتی از شهیدان کوهساری، قاسمی، هریری، عطائی و برادران بختی روایت کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.