ایلام- مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: این شرکت آمادگی کامل دارد تا در حضور رسانه های جمعی در خصوص قبوض مناطق گرمسیری استان، شفاف سازی کند.

قبوض برق شفاف و بدون اشکال است/ با سارقان انرژی برخورد می کنیم

هادی شیرخانی در گفتو گو با قدس آنلاین و در واکنش به اعتراضات جمعی از مردم شهرستان مرزی مهران در باره  قبوض مصرفی صادر شده از سوی این شرکت و افزایش نرخ ها، اظهار داشت: بنده بعنوان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام این آمادگی را دارم تا در حضور خبرنگاران رسانه های جمعی،   به اعتراضات مردمی رسیدگی و نسبت به هزینه های مصرفی مشترکان، شفاف سازی کنم.

وی با بیان اینکه شهرستانهای گرمسیری مهران، دهلران، آبدانان شامل طرح گرمسیری قبوض می باشند، یادآورشد: این تعرفه گرمسیری از ۱۵ فروردین تا ۱۵ مهرماه برای مشترکین ساکن در این مناطق محاسبه و قبوض برق نیز بر مبنای میزان مصرف، صادر می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با اشاره به اینکه سرقت انرژی یکی از پدیده های زشت و خلاف شرع است و با متخلفین به شدت برخورد می شود، بیان داشت: خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق استان نسبت به شناسایی و معرفی متخلفان به محاکم انتظامی و قضایی از هیچ کوششی دریغ  نمی ورزد.

هادی شیرخانی به تعرفه برق مصرفی شهر لومار مرکز شهرستان سیروان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: از سال گذشته مقرر شده که در یکی از ماه های تابستان قبوض مصرفی مشترکین این شهر نیز به صورت گرمسیری محاسبه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.