بردسکن - مدیر جهادکشاورزی بردسکن گفت: تنها راه پرداخت غرامت به خسارت دیدگان ناشی از سرمازدگی و هرگونه حوادث غیر مترقبه تحت پوشش قرار دادن محصولات کشاورزی است.

بردسکن مقام اول بیمه محصول انار در استان را به خود اختصاص داد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بردسکن مهندس حسین محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خوشبختانه با اقدام های انجام شده صندوق بیمه شهرستان توانستیم ۱۲۸ هکتار از باغات انار این شهرستان را تحت پوشش بیمه قراردهیم افزود : بردسکن از این لحاظ رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است .

وی تصریح کرد : ۱۳ هکتار از محصولات زراعی شهرستان نیز  زیر پوشش بیمه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه باغداران می توانند  در بحث تنه انگور ، پسته و زعفران محصولات خود را بیمه کنند یادآورشد : اگرچه صندوق بیمه در سنوات قبل به تعهدات خود در پرداخت غرامت ها عمل نکرد اما طی دوسال گذشته  پرداخت غرامت ها به ۵ برابر افزایش پیدا کرده است. این مسئول خاطر نشان کرد : درسال گذشته بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان غرامت به کشاورزان خسارت دیده  شهرستان پرداخت شد که دراین رابطه صندوق بیمه خوب عمل کرد. مدیرجهادکشاورزی بردسکن اظهار داشت : در سرمای اخیر ۲۲۶ میلیارد تومان به محصولات زراعی و باغی شهرستان بین ۲۵ تا ۱۰۰ درصد خسارت وارد شد که ۲۵ درصد کل خسارت سرمازدگی استان مربوط به بردسکن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.