اصفهان - فرمانده نیروی انتظامی کشور در حاشیه مراسم نکوداشت آیت الله مظاهری از مراجع عظام تقلید گفت: نیروی انتظامی، نصایح علما و مراجع را در دستور کار ویژه خود قرار می دهد زیرا عقیده دارد این رهنمود ها چراغ هدایت جامعه است.

نصایح علما و مراجع چراغ هدایت جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری گفت: تجربه به ما نشان داده که در هر شهری  عالمی وجود داشته مردم آن شهر زندگی بهتری دارند و آسیب های اجتماعی کمتری در آن جا دیده می شود.

وی با بیان اینکه قطعاً وجود علما و مراجع باعث مصونیت جامعه از آسیب ها و سالم ماندن جامعه دینی از انحرافات و ناهنجاری های اخلاقی است گفت: وجود آیت اله مظاهری یک نعمت بزرگ برای حوزه های برای حوزه های علمیه، نیروهای مسلح و عموم مردم کشور است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور به ویژگی های اخلاقی آیت اله مظاهری اشاره کرد و گفت: مردمی بودن، برای رضای خدا و خالصانه کار کردن، دلسوزی و مهربان بودن از جمله خصوصیات این عالم جلیل القدر است و هیمن خصلت ها باعث شده که در بین جوانان نفوذ پیدا کرده و محبوب مردم باشند.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های بارز آیت اله مظاهری که می تواند درس بزرگی برای ما باشد روحیه ولایت پذیری ایشان است و این عالم بزرگ همیشه و در همه صحنه های انقلاب پشتیبان امام و رهبری بودند.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی، نصایح علما و مراجع را در دستور کار ویژه خود قرار می دهدبیان داشت:فرماندهان نیروی انتظامی اصفهان همیشه  از بیانات و نصایح آیت اله مظاهری استفاده می کنند و وجود ایشان برای ما یک غنیمت بزرگ محسوب می شود.

فرمانده نیروی انتظامی ابراز امیدواری کرد: وجود آیت اله مظاهری با سلامت و صحت بر سر کشور همچنان مستدام بوده و مردم عزیز بتوانند از فیوضات این عالم بزرگ هرچه بیشتر بهره مند شوند.

ویا بیان اینکه حق آیت اله مظاهری بود که کنگره ای در سطح ملی برای ایشان برگزار شود، خاطر نشان کرد: البته مراسم نکوداشتی که امروز در استان اصفهان برگزار شد، اقدام بزرگی بود که جا دارد از همه دست اندر کاران این مراسم تقدیر کنم و از خداوند می خواهم که توفیق دهد تا قدر دان وجود این عالمان بزرگ به خصوص مقام معظم رهبری باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.