گرگان- امام جمعه گرگان گفت: متاسفانه جامعه امروز ما به تهمت و دروغ گرفتار شده است و به راحتی با آبروی یک شخص مسلمان بازی می‎شود تهمت از دروغ بدتر است.

 متاسفانه جامعه امروز ما به تهمت و دروغ گرفتار شده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه شهر گرگان، اظهار کرد: برگزاری اجلاسیه ملی چهار هزار شهید گلستان در سطح کشور بی نظیر بود.

وی از ستاد برگزارکننده این مراسم تقدیر کرد و گفت: حضور چشمگیر مردم شهیدپرور استان گلستان مخصوصا خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگر که در این اجلاسیه شرکت کردند جای بسی تقدیر دارد.

* قضیه برجام به دنیا فهماند که کشور ایران برای کسی خطر نیست

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به اینکه قضیه برجام به دنیا فهماند که کشور ایران برای کسی خطر نیست، ابراز کرد: هر کشور که مزاحمتی برایش ایجاد شود در مقابل آن ایستادگی می‎کند.

نورمفیدی با بیان اینکه دشمنان می‎خواهند دوباره ایران‎هراسی را در دنیا ایجاد کنند، اذعان کرد: هیچ کشوری حتی اسرائیل به خودشان این جرئت را نمی‎دهند که به ایران یک نگاه چپ کند .

وی با اشاره به اینکه اگر کشورهای حوزه خلیج فارس امنیت می‎خواهند باید در کنار هم و با اخوت اسلامی امنیت ایجاد کنند، بیان داشت: ایران برای هیچ کشوری خطر ندارد ولی هنگامی که کشوری سلطه‎گری و تجاوز کند آن هم زیر چتر آمریکا، معلوم است که ایران در برابر آن ایستادگی می‎کند و در مقابلش می‎ایستد.

* دشمنان می‎خواهند ایران‌هراسی را در دنیا رواج دهند

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: به چه مناسبت چندین سال کشور سوریه را ویران کردید آیا به غیر از برآورده کردن خواسته‎های آمریکا چیز دیگری وسط بود.

وی با بیان اینکه اگر امنیت و آرامش را می‎خواهید باید در کنار ایران مسائل را حل کنیم، گفت: دشمنان می‎خواهند ایران هراسی را در دنیا رواج دهند و بگویند که ایران برای همه کشورها خطرناک است مذاکراتی که صورت گرفت همه دنیا متوجه شدند که ایران برای هیچ کشوری خطرناک نیست ولی هر کشوری که مزاحمتی برای ایران ایجاد کند در برابرش ایستادگی می‎کند.

نورمفیدی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‎الله مفتح، اذعان کرد: 27 آذرماه جاری مصادف با سالروز شهادت آیت‎الله مفتح است که به مسائل حوزوی و دانشگاهی مسلط بود و تحصیلکرده حوزوی و دانشگاه نیز بود.

* متاسفانه جامعه امروز ما به تهمت و دروغ گرفتار شده است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان بیان داشت: امام خمینی (ره) درباره آیت‎الله مفتح فرمودند که این شهید یک روحانی به‎روز و زمان‎شناس بود و جامعه امروز ما به چنین روحانیونی شدیدا نیاز دارد.

 وی افزود: متاسفانه جامعه امروز ما به تهمت و دروغ گرفتار شده است و به راحتی با آبروی یک شخص مسلمان بازی می‎شود تهمت از دروغ بدتر است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.