کرج- مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: متأسفانه استان البرز در بحث ساختار برای ورزش و جوانان دچار کمبود و ضعف‌های زیرساختی است.

البرز دچار کمبود زیرساخت در حوزه ورزش است

به گزارش قدس آنلاین، امیر غفرانی بیان کرد: متأسفانه استان البرز در بحث ساختار برای ورزش و جوانان دچار کمبود و ضعف‌های زیرساختی است که باید برای برطرف شدن آن تصمیمات مؤثری گرفته‌ شود.

غفرانی افزود: برای البرز که یکی از برترین استان‌های کشور در زمینه پتانسیل ورزشی و قهرمان‌پروری محسوب می‌شود این شرایط به‌هیچ‌عنوان مناسب نیست.

وی بابیان اینکه در زمینه  فعالیت‌های حوزه جوانان بیشترین تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد کشور در البرز فعال هستند، افزود: این سازمان‌ها ۳ سال در این عرصه به‌عنوان استان برتر کشور معرفی‌شده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به قهرمانان ورزش البرز در عرصه‌های جهانی و المپیک اشاره کرد و گفت: همه باید با همکاری و تعامل کمک کنیم تا آنچه شایسته مردم و جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان البرز است هرچه سریع‌تر اتفاق‌ بیافتد.

غفرانی تأکید کرد: در این خصوص یکی از مهم‌ترین نیازهای استان البرز تقسیم اداره ورزش و جوانان شهرستان کرج با توجه به جمعیت بالای جوان و ورزشکاران به ۲ اداره‌ غرب و شرق کرج است، که این اقدام می‌تواند گام مؤثری درراه برطرف شدن بسیاری از مشکلات بردارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.