۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳
کد خبر: 484179

کرج-رئیس هیئت کبدی البرز بابیان اینکه به معنای واقعی بودجه هیئت کبدی صفر است، گفت: البته فدراسیون کبدی هر سه‌ ماه یک‌بار مبلغ ناچیزی را به هیئت ما کمک می‌کند و به‌تازگی هم اداره کل ورزش استان مبلغی را در اختیار هیئت قرار داده است.

به گزارش قدس آنلاین، رئیس هیئت کبدی البرز بابیان اینکه به معنای واقعی بودجه هیئت کبدی صفر است، گفت: البته فدراسیون کبدی هر سه‌ ماه یک‌بار مبلغ ناچیزی را به هیئت ما کمک می‌کند و به‌تازگی هم اداره کل ورزش استان مبلغی را در اختیار هیئت قرار داده است.

مهران جوادی نیا  اظهار داشت: در صحبت‌هایی که با شهرداری داشتیم قرار بر این شد که کبدی را در قالب ورزش بومی‌ محلی در ورزش محلات جا دهیم و برای عموم مردم کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی رایگان برگزار کنیم.

وی بابیان اینکه در حال حاضر سالن اختصاصی نداریم و معمولاً ورزشکاران ما برای تمرین با مشکل مواجه هستند، گفت: در مذاکراتی که با شهرداری، سپاه و بسیج انجام دادیم قرار شد که کار آموزش‌های عمومی کبدی را در مجموعه‌های ورزشی این ارگان‌ها آغاز کنیم.

وی افزود: جدیداً هم اداره کل ورزش استان مبلغی را در اختیار هیئت قرار داده که این مبلغ جوابگوی هزینه‌های  ۶ هیئت کبدی حاضر در استان البرز نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.