گرگان- رئیس پلیس‌راه استان گلستان گفت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در سراسر محورهای استان گلستان هستیم و بارش در محورهای توسکستان گرگان و خوش‌ییلاق آزادشهر به صورت برف بوده و تردد در این ۲ محور تنها با زنجیرچرخ ممکن است.

تردد در جاده های توسکستان و خوش‌ییلاق فقط با زنجیر چرخ ممکن است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ علی عبدی با اشاره به بارش باران از شب گذشته در سطح جاده‌ها و معابر برون‌شهری استان گلستان اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد بارش باران در همه محورهای استان گلستان هستیم و جاده‌ها لغزنده است و رانندگان احتیاط کنند.

وی افزود: بارش در محورهای توسکستان گرگان و خوش‌ییلاق آزادشهر به استان سمنان به صورت برف است و تردد در این ۲ محور تنها با زنجیرچرخ ممکن است.

رئیس پلیس‌راه استان گلستان به رانندگان توصیه کرد: به‌علت لغزندگی سطح جاده‌ها از هرگونه عجله و شتاب و ترمز زدن‌های ناگهانی جداً خودداری کرده و فاصله با خودروی جلویی را حفظ کنند.

عبدی با اشاره به باز بودن همه راه‌های ارتباطی و جاده ای اصلی استان گلستان، گفت: با توجه به لغزندگی جاده‌ها رانندگان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند هنگام عبور از جاده‌های کوهستانی تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند و فاصله طولی را رعایت کنند.

عبدی اظهار داشت: از رانندگان می خواهیم که روش استفاده از زنجیرچرخ را نیز آموزش دیده و استفاده کنند و سیستم گرمایشی و برف پاک‌کن‌ها خودروی خود را نیز بررسی کرده و پوشاک و تغذیه کافی همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.