سنندج- نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات گزارشی از لیست حقوق بگیران نجومی به مجلس ارائه کرد اما رضایت‌بخش نبود و باید تمامی آن کسانی که حقوق‌های مازاد را دریافت کرده‌اند، به بیت‌المال برگردانند.

راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران جلوی سوءاستفاده را خواهد گرفت

به گزارش قدس آنلاین، محسن بیگلری در ارتباط با مصوبه کمیسیون تلفیق در خصوص راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران، اظهار داشت: این سامانه موجب شفاف‌سازی به مردم خواهد شد و قطعا اجرای این مصوبه شک و شبهه‌ای برای عمومی باقی نمی‌گذارد.

به گفته نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، دسته‌ای از مدیران کل مانند راه و شهرسازی هستند که گاها پیمانکاران آنان چند میلیارد تومان دریافتی دارند و این پسندیده نیست که 3 میلیون تومان به عنوان حقوق به این مدیر پرداخت شود و مدیرانی هم هستند که شاید کار آنها به اندازه نیمه کار مدیرکل راه و شهرسازی نباشد اما حقوق آنان بیشتر از 15 میلیون تومان است و این جالب و قابل‌قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: حقوق پرداختی به مدیران باید متناسب با مسوولیت‌ها و مطابق قانون مدیریت کشوری باشد نه اینکه پرداختی‌ها بی‌حساب و کتاب باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث حقوق‌های نجومی که پرداختی‌های غیرمعقولی انجام شده است، باید با افرادی برخورد شود که مجوز چنین پرداخت‌هایی را داده است.

بیگلری افزود: دیوان محاسبات گزارشی از وضعیت بررسی و برخورد با حقوق بگیران نجومی به مجلس ارائه کرد اما رضایت‌بخش نبود و باید تمامی آن کسانی که حقوق‌های مازاد را دریافت کرده‌اند، به بیت‌المال برگردانند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در این زمینه خواستار برخورد با افراد خاطی شده‌اند لذا ضرورت دارد که به این خواسته بحق رهبری پاسخ دهند و با افراد مقصر برخورد شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در پایان بار دیگر شفاف‌سازی در بحث پرداخت حقوق و مزایای مدیران را مورد تاکید قرار داد و گفت: به یقین مصوبه شورای تلفیق در بحث راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایا جلو سوءاستفاده را خواهد گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.