ارومیه-رئیس اداره راهداری و حمل و نقل سردشت در خصوص وضعیت جاده های این شهرستان گفت: محورهای مواصلاتی شهرستان به بانه، پیرانشهر و مهاباد باز بوده و در آن ترافیک روان در جریان است.

محورهای مواصلاتی سردشت باز هستند/۶۲ نفر در تکاب نجات یافتند

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد ظاهری به رانندگان و مسافران توصیه کرد با توجه به احتمال بروز کولاک و یخبندان در نقاط برفگیر به ویژه گردنه ها با پرهیز از سفرهای غیرضروری، خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیرچرخ، برف پاک کن و غیره مجهز کنند.

وی بیان کرد: همشهریان عزیز می توانند از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ از آخرین وضع جوی - ترافیکی و محدودیت های تردد در محورهای استان و شهرستان با خبر شوند.

نجات۶۲ نفر از برف درجاده های تکاب

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تکاب نیز در خصوص شرایط جوی و مدیریت بحران برف در این شهرستان گفت: بارش برف و کولاک شدید موجب کندی تردد در جاده های اصلی تکاب شد که بر اثر آن ۱۵ خودروی سواری در جاده تکاب - تخت سلیمان و هفت خودروی سواری در گردنه مائین بلاغ در جاده شاهین دژ گرفتار برف شدند.

حبیب الله شیوخی گفت: ۶۲ نفر از سرنشینان این خودروهای سواری با تلاش ۲ ساعته راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه تکاب -شاهین دژ و نیروهای امداد، نجات جاده ای و جمعیت هلال احمر تکاب نجات یافته و به مسیر خود ادامه دادند.

وی اظهار کرد: خودروهای گرفتار در برف در جاده تخت سلیمان به علت انحراف ۲ دستگاه تریلی کشنده ۱۸ چرخ از جاده در حوالی روستای بابانظر بخش تخت سلیمان در ۴۵ کیلومتری تکاب و مسدود شدن موقتی مسیر، قادر به تردد نبودند.

شیوخی گفت: راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تکاب در تمام جاده های اصلی مستقر شده و حتی در حین بارش برف نیز بلافاصله نسبت به بازگشایی مسیر اقدام می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.