بردسکن - رئیس دادگستری بردسکن گفت: خبرنگاران در انکعاس واقعیت ها سکوت نکنند.

خبرنگاران در انکعاس واقعیت ها سکوت نکنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین حمید رضا عبدالله زاده  در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و مدیران مسئول نشریات  برگزار شد با بیان اینکه بردسکن در ابعاد سیاسی و فرهنگی شهری زنده و پویایی است افزود :  خبرنگاران می توانند بهترین رصد کننده عملکرد مسئولان باشند و واکنش خبرنگاران از  عملکرد  برخی از مدیران را  به فال نیک می گیرم اما نباید انعکاس آن نسنجیده و بدون مدرک  باشد.

وی از شجاعت برخی از اصحاب  رسانه در چاپ مسایل و مشکلات حوزه شهرستان  از باب دلسوزی تقدیر کرد و از خبرنگاران خواست از ورود به مسایلی که مبنای مجرمانه دارد پرهیز کنند.

 عبدالله زاده با تاکید بر اینکه خبرنگاران در انعکاس مطالب تدبیرانه عمل کنند و از چاپ مطالبی که موجب نا امنی و سلب آرامش  جامعه می شود پرهیز نمایند تصریح کرد :  با سکوت کردن خبرنگاران در انعکاس واقعیت ها نیز مخالف هستم اما نباید با چاپ مطلبی آب به آسیاب دشمن بریزیم.

وی با اشاره به اینکه واقعیت ها باید در جای خودش گفته شود اما باید به آرامش و امنیت منطقه توجه کرد اظهار داشت : با توجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا  در سال آینده تحرکت و شوق مردم در پای صندوق های اخذ رای خود باعث قوت دهنده نظام می شود که دراین رابطه  خبرنگاران می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

 عبدالله زاده تخلفات رسانه ای را مورد اشاره قرار داد و یادآورشد : نباید برخی از مطالبی را که موجب خوشحالی دشمن می شود  از ناحیه خبرنگاران منتشر شود.

دراین نشست نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بردسکن  ضمن تقدیر  از زحمات  و خدمات خبرنگاران و مدیران مسئول نشریات این شهرستان گفت: شهرستان بردسکن با  دارا بودن ۷ نشریه در بین شهرستان های کاشمر و خلیل آباد بیشترین نشریات را به خود اختصاص داده است که تعدادی  از آنها گستره فعالیت آنها نیز منطقه ای و استانی شده است.

حسن مدرس مقدم خبرنگاری را جز مشاغل سخت عنوان کرد و یادآورشد: متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز بسته های حمایتی خود را به صورت کامل پرداخت نمی کند و در واقع پدیده ای به نام رانت وجود دارد که در حوزه های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

در این  جلسه مدیران مسئول نشریات و خبرنگاران هریک مسایل و مشکلات حوزه کاری خود را بیان کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.