یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد، فرد رمال و فالگیری را که اقدام به دعانویسی و سرکیسه کردن افراد ساده لوح کرده بود دستگیر کردند.

فرد رمال و فالگیر در میبد دستگیرشد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سیدمحمدطاهرموسوی با بیان این خبراظهارداشت: با توجه به دریافت خبری در خصوص فعالیت فردی در امر رمالی و فالگیری و ترویج خرافه گرایی در سطح شهر میبد  بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقامات قضائی،تحقیقات خود را در محل زندگی این فرد آغاز کرده و متوجه شدند که او بااستفاده از ساده لوحی برخی از افراد اقدام به رواج خرافه گرایی، رمالی و فال گیری کرده و از این طریق برای خود کسب درآمد می کند.

موسوی ضمن اشاره به دستگیری متهم و انتقال وی به اداره پلیس گفت: متهم دربازجویی های انجام شده به کسب درآمد از طریق رمالی و فالگیری از طریق فریب شهروندان به بهانه های رفع بیماری، گرفتاری، مشکلات خانوادگی، بخت گشایی و ... اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه متهم به دادسرا معرفی شد خاطرنشان ساخت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که افراد رمال و فالگیر هیچ کمکی برای رفع مشکلات، بیماری ها و گرفتاری های خانواده ها نکرده و هدف آنها کسب درآمد از طریق فریب شهروندان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.