مشهد- دبیر ستاد مردمی حماسه نهم دی در خراسان رضوی از برگزاری ۲۵ برنامه در ایام حماسه ۹ دی در استان خبر داد و گفت: جریان شناسی«نفاق» موضوع محوری حماسه ۹ دی امسال است.

جریان شناسی«نفاق» موضوع محوری حماسه ۹ دی امسال است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام محمدجواد قاسم‌پور ظهر سه شنبه در نشست خبری بزرگداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: حماسه ۹ دی با محوریت ۱۲۰ تشکل مردمی در استان که ۳۰ تشکل مردمی آن در مشهد است، اقدامات و برنامه‌های ۹ دی با سه شاخصه مردمی، انقلابی و فرهنگی انجام می‌شود و در کنار آن از ظرفیت‌های نهادهای کشوری، استانی و شهری استفاده شده است.

وی افزود: برنامه‌های ۹ دی در ۵ محور مراسم های مردمی، فضاآرایی شهری، تولیدات مردمی، سلسله جلسات توانمندسازی فعالان و مبلغان ۹ دی و فضای مجازی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد مردمی حماسه نهم دی در خراسان‌رضوی ادامه داد: در سطح استان ۲۵ برنامه محوری با حضور حضرات آیات علم‌الهدی، رئیسی، صدیقی و مصباح و حجج‌اسلام پناهیان و ماندگاری و اساتیدی همچون رحیم‌پورازغدی، حسینی، باقری برگزار می‌شود و برنامه‌ها از دوم تا شانزدهم دی ماه برگزار می‌شود.

قاسم‌پور با اشاره به اینکه برنامه‌های کلیدی ۹ دی خراسان‌رضوی در مشهد، نیشابور، تربت‌حیدریه، سبزوار، سرخس و طرقبه‌ شاندیز برگزار می‌شود، ادامه داد: آیت الله علم الهدی سخنران مراسم مهدیه مشهد است.

وی خاطرنشان کرد: ۹ دی یک واقعه تاریخی فراموش شده نیست و همیشه زنده است و به فرموده مقام معظم رهبری مردم با اعتقاد به نظام و دفاع از آن و واکنش به گستاخی بزرگ در روز عاشورای حسینی، پاسخ کوبنده‌ای به فتنه‌گران دادند.

دبیر ستاد مردمی حماسه نهم دی در خراسان‌رضوی افزود: وجه مردمی ۹ دی بزرگترین شاخصه این رویداد است و در ۶ سال اخیر فعالیت‌های زیادی را در ستاد مردمی حماسه نهم دی داشتیم و در هرسال به یک موضوع پرداخته شده و سال گذشته به بحث نفوذ پرداخته شد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند عده‌ای به دنبال درست کردن یک انقلاب تقلبی هستند که در امتداد خط فتنه است و کار جبهه انقلاب روشنگری و بصیرت‌افزایی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.