سبزوار- فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن گفت: حماسۀ ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری مردم ایران در مقابل نفوذ استکبار است و بسیجیان این شهرستان با حضور کوبندۀ خود در مراسم بزرگداشت این روز تاریخی و ماندگار پاسخ دندان شکنی به آمریکای عهد شکن می دهند.

حماسۀ ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری مردم ایران در مقابل رخنۀ استکبار است

سرهنگ پاسدار علی محبی پیش از ظهر امروز در جلسۀ برنامه ریزی حماسۀ عظیم۹ دی با تأکید بر فضا سازی مناسب محیطی این شهرستان افزود: بسیجیان شهرستان در مراسم حماسۀ ۹ دی حضور پررنگی دارند و حضور دانشجویان و دانش آموزان در این گونه مراسم باعث بصیرت افزایی می شود.

وی یادآورشد : از عصر چهارشنبه همین هفته گردان های بیت المقدس در محل امامزاده سید طاهر حسینی شهرستان فراخوان شده اند و برنامه ریزی شده است که اختتامیۀ فراخوان در مراسم حماسه ۹ دی برگزار شود.

وی تصریح کرد: کتاب مدیریت رفتار با معارضین در نظام ولایی که برگزیدۀ جشنوارۀ بسیج هم است در رابطه با حماسۀ ۹ دی موضوعیت دارد و  نحوۀ برخورد امام علی(ع) با معارضین در این کتاب نگاشته شده است.

محبی یادآورشد: در این کتاب نحوۀ برخورد امام علی(ع) با معارضین با نحوۀ برخورد ولایت فقیه و به عبارتی با نحوۀ برخورد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با معارضین اسلام از اول انقلاب تا کنون مقایسه شده است.

وی با تأکید بر مطالعۀ این کتاب افزود: با کمک این کتاب جوانان ما بهتر می توانند افکار و رفتارهای دشمن را شناسایی کنند و مقابله با جنگ نرم و نفوذ دشمنان داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.