کرج- دادستان عمومی و انقلاب کرج در ارتباط با بحث حقوق‌های نجومی در استان البرز، گفت: این مورد بررسی شده و در استان البرز حقوق‌های نجومی وجود ندارد.

البرز مدیر با فیش نجومی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حاجی‌رضا شاکرمی در چهاردهمین نشست خبری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرزبیان کرد: تاکنون موردی در خصوص دریافت های نجومی طبق بررسی های انجام شده مشاهده نشده است.

وی همچنین با اشاره به نزدیک‌شدن به زمان انتخابات شورای شهر، بیان کرد: اگر کسی در فضای حقیقی و مجازی اقدام به تبلیغات زود هنگام کند با آن برخورد می‌کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های ورودی به دستگاه قضا مربوط به سرقت است، افزود: سرقت نخستین جرم ارتکابی در کشور است. بعد از سرقت، بیشترین جرائم مربوط به درگیری و ضرب و جرح است.

شاکرمی با اشاره به اینکه برای پیشگیری از سرقت، دادسرا طرحی را تهیه کرده است، عنوان کرد: یکی از موضوعات سرقت مربوط به سرقت خودرو و لوازم داخل آن است که بیش از ۵۰ درصد جرائم را به خود اختصاص داده است.

وی با انتقاد به به خودروسازان مبنی بر اینکه امنیت برخی از خودروها پایین است، ادامه داد: کارخانه‌ها باید برای ضعف ماشین خود چاره‌سازی کنند.

وی با بیان اینکه سرقت ارتباط مستقیم با اشتغال، ازدواج، مدرسه و خانواده دارد، افزود: طبق بررسی پرونده ۳ هزار سارق، ۹۶ درصد آن‌ها فاقد شغل، ۸۴ درصد مجرد، ۶۶ درصد سابقه بازگشت به زندان و ۷۴ درصد مصرف مواد مخدر داشته‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.