شهرکرد- مدیر کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: طی هشت ماه اخیر در چهارمحال و بختیاری ۱۴۷ هزار کارت هوشمند صادر شده است که نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 ۱۴۷هزار کارت هوشمند در چهارمحال و بختیاری صادر شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، استاندار چهارمحال و بختیاری صبح چهارشنبه در جلسه شورای ثبت احوال استان، ضمن تشکر از زحمات و تلاش های بی وقفه اداره ثبت احوال استان گفت: در سازمان های استان یک خلاء بزرگ وجود دارد باید سیستم های بانکی دادگستری دانشگاهی و همه ی ادارات با هماهنگی کار کنند.

قاسم سلیمانی افزود: بین هزینه و درآمد تراز خوبی وجود ندارد و وضعیت خزانه و اسناد خزانه بدون هیچ سودی، نامناسب است و فقط به اوراق مشارکت حدود ۱۵ تا۲۰ درصد سود تعلق میگیرد.

با وجود مرکز آمار اداره ثبت احوال نیز در تهیه آمار و اطلاعات افراد جامعه موظف می باشد اما دلایل کاهش یا افزایش آمار در حیطه کاری این اداره محسوب نمی شود.

مدیر کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه با اشاره به ملی شدن اعتبارات گفت: استان چهارمحال و بختیاری جز پنج استان برتر در بحث پرداخت اعتبارات جاری شده است.

محمدعلی رفیع پور افزود:از نظر عملکردی استان چهارمحال و بختیاری همراه با استان های کرمان کردستان به صورت مشترک رتبه اول را کسب کرده است.

رفیع پور با اشاره به این که در خصوص واگذاری به بخش خصوصی رتبه اول به استان اختصاص یافته است تصریح کرد: در سال جاری ۵۲ مورد به بخش های خصوصی واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: طی هشت ماه اخیر در استان چهارمحال و بختیاری  ۱۴۷ هزار کارت هوشمند صادر شده است که نسبت به سال های گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه موالید ثبت شده استان نسبت به کل کشور کاهش داشته است، گفت: میزان وفات کشور منفی ۱۶ و استان منفی یک می باشد که این به معنای افزایش میزان مرگ و میر استان نسبت به کشور است.

رفیع پور در خصوص ازدواج و طلاق در استان افزود: نرخ ازدواج استان نسبت به سال گذشته ۱ و سه دهم درصد کاهش داشته است و نرخ طلاق در استان۶ دهم درصد نسبت به هشت ماهه گذشته کاهش پیدا کرده است و در سطح استان ۱۳ و شش دهم درصد طلاق از بین افراد متاهل بوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.