بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: قانون ما ارتباط با جهان است و این ارتباط در هر جهتی متفاوت است و منظور افرادی که می گویند باید با دنیا ارتباط برقرار کنیم اسرائیل و آمریکا است که این دو ضد بشریت هستند.

 اسرائیل و آمریکا ضد بشریت هستند

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند؛  آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در مراسم دیدار با امام جمعه و طلاب شهر خضری اظهار داشت: وحدت و عدم تفرقه راه رسیدن به هدف است.

وی افزود: در هر جامعه ای عده ای هستند که خواستار وحدت ملت نیستند و همچنین افرادی نیز هستند که بی غرض هستند اما شیوه رفتاری آنان اختلاف برانگیز است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه راه رسیدن به وحدت خود کار و آسیب ناپذیر این است که خط مشی خود را قانون قرار دهیم بیان کرد: در این راستا اگر از قانون پیروی کنیم به وحدت می رسیم.

عبادی تفرقه و اختلاف را یک بیماری دانست و تصریح کرد: ما اگر بر اساس  انگیزه های گوناگون عمل کنیم اخلاق و عمل ما نیز گوناگون می شود که در نتیجه منجر به اختلاف می شود.

وی با اشاره به اینکه باید به عقل، قانون و شرع برگردیم و احساسات و سلیقه های شخصی خود را وار کار نکنیم خاطرنشان کرد: وحدت یعنی  هرکسی به کار خود بپردازد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: قانون ما ارتباط با جهان است و این ارتباط در هر جهتی متفاوت است و منظور افرادی که می گویند باید با دنیا ارتباط برقرار کنیم اسرائیل و آمریکا است که این دو ضد بشریت هستند.

عبادی اظهار داشت: در برخی مواقع افراد کم می آورند و می خواهند با سخن گفتن آن را جبران کنند اما متأسفانه حرف زدن دردی را درمان نمی کند.

وی با بیان اینکه در جامعه پیشرو زمانی به موفقیت می رسیم که هرکسی نسبت به جایگاه و کار خود شناخت و تعهد داشته باشد افزود: متأسفانه این امر در جنبه میدانی وجود ندارد و افراد بدون توجه به وظیفه و جایگاه قانونی خود به کارهای جانبی می پردازند و این امر سبب به وجود آمدن تفرقه در جامعه می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.