جانشین سپاه تهران بزرگ گفت: در نظر داریم تا پایان سال جاری، ۲ هزار بسته جهیزیه که از سوی پایگاه بیسج سپاه از خیریه جمع آوری می شود را بین نیازمندان توزیع کنیم.

اهدای ۲ هزار بسته جهیزیه از سوی پایگاه‌های بسیج سپاه به نیازمندان تا پایان سال

 به گزارش «قدس آنلاین»،  سردار ذوالقدر جانشین  سپاه تهران بزرگ در اولین مراسم اهدای جهیزیه و پک کالا به محرومین که امروز (چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در سال جاری به منظور حمایت از محرومان و نیازمندان سپاه تهران اقدام به هماهنگی با خیرین و شناسایی پایگاه های سپاه کرد.

وی افزود: در سه ماهه دوم سال جاری حدود هزار و ۸۰ پک جهیزیه بین نیازمندان توزیع شده است و تا پایان سال تعداد پک های جهیزیه اهدایی به ۲ هزار عدد افزایش پیدا می کند.

جانشین سپاه تهران بزرگ بیان داشت: امروز ۱۵۰ پک جهیزیه آماده توزیع میان نیازمندان است و در نظر داریم تا پایان ماه ربیع الاول تعداد پک های اهدایی را به ۴۰۰ عدد افزایش دهیم.

ذوالقدر تصریح کرد: تاکنون سپاه تهران اقدام به بازسازی ۷۸ خانه نیازمندان تا سقف ۱۰ میلیون تومان کرده است، همچنین ۳۳ هزار بیمار که به علت محرومیت امکان درمان نداشتند، شناسایی شدند و بخشی از هزینه درمان آن ها پرداخت شد و هزینه درمان ۹۰۰ بیمار هم تا پایان دوره درمان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۷ هزار دانش آموز نیازمند که امکان ادامه تحصیل نداشتند، شناسایی شدند و بین آن ها بسته های اقلام تحصیلی توزیع شده است، همچنین زمینه آزادی ۵۵ زندانی جرائم ۵ غیر عمد دارای زیر ۵ میلیون بدهی فراهم شد.

ذوالقدر گفت: در بخش اشتغال که سخت ترین بخش کار بود، به افرادی که امکان کار در منزل را داشتند وام های اشتغال پرداخت شد که بودجه در نظر گرفته شده در این بخش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

جانشین سپاه تهران بزرگ بیان داشت: هر پایگاه بسیج سازندگی تهران موظف شدند که هر کدام یک پک جهیزیه برای نیازمندان تهیه کنند که در حال حاضر ۳ هزار پایگاه مقاومت بسیج در تهران وجود دارد که با شناسایی خیرین و جمع آوری کمک های آن ها اقدام به تهیه جهیزیه می کنند.

وی گفت: پک های جهیزیه شامل ۱۷ قلم کالای اولیه زندگی از جمله دو قطعه فرش، یخچال و غیره است و تمام کالاها ایرانی هستند و ارزش ریالی هر پک معادل ۱۰ میلیون تومان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.