یک روزنامه آلمانی با استناد به اطلاعات وزارت کشور آلمان از افزایش چشمگیر شمار پناهندگان اخراج شده از این کشور در سال جاری میلادی خبر داد.

افزایش چشمگیر اخراج پناهندگان از آلمان در سال ۲۰۱۶

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از  خبرگزاری تسنیم؛ شمار اخراج پناهندگان از آلمان در سال ۲۰۱۶ نقطه اوج جدیدی به دست آورده است.

بر اساس اعلان وزارت کشور آلمان به درخواست روزنامه "دی ولت"، تا پایان نوامبر سال ۲۰۱۶ حدود ۲۳.۷۵۰ پناهجو به کشورهای خود بازگردانده شدند. این در حالی است که در تمام سال ۲۰۱۵ حدود ۲۰.۸۸۸ پناهنده از آلمان اخراج شدند.

به گزارش روزنامه "دی ولت"، همچنین تا ابتدای دسامبر سال ۲۰۱۶ حدود ۵۱.۲۴۳ طرح و لایحه برای ترویج بازگشت داوطلبانه پناهندگان تصویب شده است در حالی که در سل ۲۰۱۵ تعداد آن ها حدود ۳۵ هزار و خیلی کم تر بوده است. بر این اساس ایالت های مختلف آلمان و دولت می توانند افرادی که به صورت داوطلبانه به وطن خود باز می گردند را حمایت مالی کنند. این راهکار بخصوص برای بازگرداندن مهاجران از بالکان مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر این بر اساس اطلاعات وزارت کشور آلمان در سال جاری میلادی تا به حال حدود ۱.۱۵۸ هزار مورد پناهنده به مرزهای آلمان بازگردانده شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.