شهرکرد-مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری گفت: در نوزدهمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها در استان خوزستان، صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری عنوان برترین برترین‌ها بین مراکز استان‌ها را کسب کرد.

 تندیس برترین مرکز صدا وسیما به مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اهدا شد

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد عظیمی صبح شنبه گفت‌: مرکز صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما خوش درخشید.

وی با بیان اینکه این جشنوره بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌ها، ظرفیت‌ها و استعدادهای استان‌ها بود، افزود: در این جشنواره مرکز چهارمحال و بختیاری با ۶ نشان هدهد به عنوان برترین مرکز در بین مراکز صدا و سیمای کشور معرفی شد.

مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری افزود: در بخش پژوهش، در ارزیابی عمکرد مرکز در سال‌های ۹۳ و ۹۴ و عملکرد مرکز در جشنواره نوزدهم به خاطر برتری در تعداد آثار ارسالی، پژوهش‌های راه یافته به مرحله نهایی و پژوهش‌های منجر به تولید نشان هدهد این جشنواره را کسب کرد.

عظیمی خاطرنشان کرد: در جمع‌بندی نتایج عملکرد در سال‌های ۹۳ و ۹۴ در حوزه‌های مختلف صدا و سیما و عمل به تعهدات تولید با توجه به ویژگی‌های بومی منطقه‌ای در آثار تولیدی تندیس برترین مرکز صدا وسیما به مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری اهدا شد.

وی تصریح کرد: در بخش معاونت خبر سمیه نجفیان خبرنگار برتر کشور با تهیه مستند «آوای دستان» نخستین نشان هدهد نوزدهمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز صدا و سیما را دریافت کرد.

وی با اشاره به دیگر آثار برتر در این جشنواره بیان کرد: مهدی نادریان با تهیه گزارش گذرگاه‌های برفی برگزیده، در بخش مجموعه خبری رادیو به سردبیری صدیقه یوسفی این بخش به عنوان مجموعه برتر و همچنین از معاونت خبر نیز در ۴ حوزه گزارش‌های خبری تقدیر شد.

عظیمی با بیان اینکه بخش سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در بخش برنامه ترکیبی با عنوان «چو خط» به تهیه‌کنندگی جهانبخش زمانی نشان هدهد دریافت کرد، گفت: بَر بام افتخار به تهیه‌کنندگی بیژن علی بابایی ویژه انتخابات و علی کریم‌زاده در بخش بهترین تدوین برای «برنامه سفر به شهرستان‌ها» برگزیده این جشنواره شدند.

وی با بیان اینکه گزارشگر و مجری خانم شب‌های بام ایران و تیتراژ برنامه چوخط شایسته تقدیر شدند، خاطرنشان کرد: همچنین از معاونت سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به خاطر تهیه و تولید برنامه‌های ترکیبی تقدیر شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان تصریح کرد: در بخش برنامه‌های ترکیبی ساده زهرا اردستانی و داریوش یوسف‌زاده به عنوان نویسنده و گزارشگر برنامه گنجینه فرهنگ، کبری حیدری به عنوان برترین نویسنده در برنامه عصرگاهی موج زنده‌رود، رضا حیدری صدابردار نمایش شولیز، بهاره غریبی بازیگر نمایش شولیز و فاطمه رفیعی افکتور نمایش پری صنم نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

عظیمی افزود: حمید محمدی در بخش پژوهش پیامدها و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی در بخش راهبردی مقام سوم را کسب کرد و در بخش موسیقی مرکز موسیقی استان به عنوان مرکز برتر و شکوفای جشنواره شناخته و قطعه قصه عاشقان نیز به خوانندگی و آهنگسازی رضا صالحی برگزیده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.