تبریز- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی گفت: ۸۵ درصد افرادی که معتاد هستند ابتدا سیگار می‌کشیدند.

زمینه اعتیاد ۸۵ درصد معتادان سیگار بوده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، محمدعلی نصرتی در جمع شرکت‌کنندگان کارگاه آسیب‌شناسی، با اشاره به اقدامات بی‌وقفه دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: استراتژی دشمن بر تغییر باورها معطوف شده است و با نشانه گرفتن فرهنگ جامعه به دنبال اشاعه بی بندو باری در بین مردم است.

مشاور عالی استاندار آذربایجان شرقی بیان داشت: دشمن با همه امکانات خود عرصه فعالیت خود را از میدان سخت به میدان و جنگ نرم کشیده است.

نصرتی با اشاره به مهاجرت روستاییان به شهرها گفت: سرازیری مردم روستاها به شهرها و تشکیل حاشیه نشینی شهرها یکی از علل جمعیتی پدیده اعتیاد به شمار می‌رود.

وی روشنگری در جامعه، آموزش خانواده‌ها و ارتقای مهارت‌های زندگی در جوانان و دانشجویان را از راه‌های مقابله با ناهنجاری‌های جامعه به‌ویژه اعتیاد دانست و تأکید کرد: مردم ما همانند مقاومت در دوره ۸ ساله جنگ تحمیلی، در این آزمون‌ها نیز سربلند بیرون خواهند آمد و دشمنان اسلام و مسلمین را مأیوس خواهند کرد.

کارگاه دو روزه آسیب‌های اجتماعی استعمال مواد مخدر به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز و با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان‌شرقی با شرکت مسؤولان امور دانشجویی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در سالن شمس برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.