کرمان - رئیس اتاق کرمان با تاکید بر تلاش برای جلوگیری از قاچاق کالا و فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی، بیان کرد: اصناف نقش بسیار مهمی در فروش کالاهای ایرانی دارند که باید به این مسأله توجه کرد.

اصناف نقش بسیار مهمی در فروش کالاهای ایرانی دارند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمهدی طبیب‌زاده رئیس اتاق کرمان خواستار تعیین مبنای سطح درآمد مالیاتی استان شد و با طرح این پرسش که چه تحولی در کرمان اتفاق می‌افتد که این رقم در نظر گرفته شده است، افزود:می‌گویند این افزایش سهم مالیات استان، به‌دلیل افزایش پایه‌های مالیاتی

جدید است که اگر این‌گونه نشود، شرایط بسیار سختی برای فعالان اقتصادی و مردم استان ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: اتاق کرمان از مشاور خواسته تا مبنای تعیین سطح درآمد مالیاتی استان را مشخص کند؛ زیرا باید نسبتی بین شاخص‌های اقتصادی استان و سهم مالیات وجود داشته باشد.

رئیس اتاق کرمان بیان کرد: با کمک اتاق‌های اصناف و تعاون، گزارش کارشناسی کاملی را در این رابطه تهیه می‌کنیم تا بتوانیم این رقم را کاهش دهیم؛ زیرا معتقدیم به‌راحتی نمی‌توان پایه‌های جدید مالیاتی را پیدا کرد.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: برنامه‌ی ششم توسعه، به‌سرعت در حال تصویب است و باید از آخرین فرصت‌ها برای ارائه و یا اصلاح احکام مربوط به فعالان اقتصادی، تعاونی‌ها، تجار و بازرگانان و اصناف استفاده کرد.

وی با تاکید بر تلاش برای جلوگیری از قاچاق کالا و فرهنگ‌سازی برای مصرف کالای ایرانی، بیان کرد: اصناف نقش بسیار مهمی در فروش کالاهای ایرانی دارند که باید به این مسأله توجه کرد.

رئیس اتاق کرمان در ادامه، با اشاره به استفاده از لیبل بریل برای کالاهای ایرانی گفت: با گسترش این کار، هم خدمتی به نابینایان می‌شود و هم می‌توان تعدادی از افراد نابینا را جذب بازار کار کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.