رضا کریمی کارگردان سینما و تلویزیون سریال «گمشدگان» را تا ۱۵ دی ماه کلید می زند.

رضا کریمی سریال «گمشدگان» را می‌سازد/ مجموعه‌ای درباره اعتیاد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  علی حجازی‌مهر تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «گمشدگان» با اشاره به فضای متفاوت این سریال گفت: این درام اجتماعی توسط رضا مقصودی و احسان جوانمرد در ۳۰۰ قسمت به نگارش درآمده و رضا کریمی که پیش از این سریال‌های موفقی همچون «فاکتور هشت» و «راه طولانی» را داشته است این سریال را کارگردانی می کند.

وی ادامه داد: کریمی به خاطر این سریال که به یک معضل اجتماعی می پردازد، ساخت فیلم سینمایی‌اش را به بهار سال آینده موکول کرد.

حجازی‌مهر در توضیح بیشتری از مجموعه «گمشدگان» و موضوع آن یادآور شد: این سریال، کاری پرلوکیشن است و شخصیت های مختلفی دارد. در این مجموعه سعی شده تا از منظر تازه‌ای به معضل اعتیاد و تأثیرات مخرب آن بر خانواده بپردازیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر رضا کریمی مشغول انتخاب و نهایی کردن بازیگران است و این کار که محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است. طبق برنامه‌ریزی پانزدهم دی‌ ماه در شیراز کلید خواهد خورد.

تاکنون حضور عوامل ذیل در این پروژه قطعی شده است، مدیر فیلمبرداری: ابراهیم اشرفی، مدیرتولید: مهدی رجبی، دستیار اول کارگردان: عادل معصومیان، طراح صحنه و لباس: منصوره یزدانجو، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر برنامه‌ریزی: محمد رسولی واشقانی، صدابردار: رضا کنشلو، مدیر تدارکات: روح‌الله رهبری،   دستیار کارگردان: سعید سیری، تدارکات: مهدی رهبری، عکاس: گلناز منوچهری، دستیار صحنه: حمید نظیفی، دستیار لباس: نی‌سا نادری، امور مالی: سید مصطفی حسنی.

رضا کریمی در سینما نیز ساخت آثاری چون «انعکاس» و «آدمکش» را در کارنامه خود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.