رئیس کمیته امداد در آستانه سال نو میلادی به منزل دو تن از مددجویان ارامنه تحت پوشش این سازمان رفت و از نزدیک با آنها دیدار کرد.

رئیس کمیته امداد از مددجویان ارامنه عیادت کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  فارس، پرویز فتاح در حاشیه بازدید از خانه این مددجویان گفت: 3100 خانواده اقلیت که برابر با 5200 نفر می‌شوند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی قرار دارند.

وی افزود: در کمیته امداد استان تهران نیز 57 خانوار تحت پوشش وجود دارد که از مذاهب مختلف مسیحیت، ارامنه،‌ آشوبی و کاتولیک هستند.

رئیس کمیته امداد گفت: کمک به هموطنان در کشور فرقی نمی‌کند که مسلمان باشند یا ارمنی ما به این خانواده‌ها همانند خانوارهای ایرانی نگاه می‌کنیم.

فتاح گفت: کمک کردن مذهب نمی‌شناسد و مددجویان اقلیت کمیته امداد مانند سایر افراد از مزایا بهره‌مند شده و مددکار اجتماعی دارند. حتی برخی از این مددجویان حامی هم دارند.

وی با اشاره به یکی از همین خانواده‌ها که از منزلش بازدید کرد، گفت: فرزند این زن سرپرست خانوار که تحت پوشش کمیته امداد است حامی دارد چرا که زیر 18 سال است و علاوه براینکه سه نفر از حامیان او ارمنی هستند 5 تا 6 حامی مسلمان هم دارد.

رئیس کمیته امداد در رابطه با افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد در سال جدید به خبرنگار فارس گفت: ما این موضوع را که مستمری مددجویان کم است قبول داریم و آن را دنبال می‌کنیم. دولت هم در مجموع موافق است که آن را افزایش دهد اما در لایحه بودجه به دلیل سطح بودجه پیش‌بینی نکرده و امیدواریم در مجلس به آن پرداخته و محقق شود.

به گزارش خبرنگار فارس، در جریان این بازدید قرار شد با کمک بلاعوض حدود 50 میلیون تومانی کمیته امداد یکی از این مددجویان صاحب خانه شود و مدد جوی دیگر با کمک و حمایت‌‌های کمیته امداد قرار شد در خانه‌ای اجاره‌ای با کمک ودیعه کمیته امداد و پرداخت اجاره‌بها ساکن شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.