شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهار محال و بختیاری گفت: ما باید آحاد مردم را در صحنه بیاوریم و فضایی مناسب و به دور از ترس و دلواپسی برای مردم فراهم کنیم تا در زمینه امربه معروف و نهی از منکر فعالیت داشته باشند.

برای عملیاتی شدن امربه معروف و نهی از منکر مردم را باید به صحنه آورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد عصر یکشنبه در جلسه ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر گفت:جلسات باید کاربردی باشد و طرح ها و نظرات و اقداماتی که باید انجام شود در این جلسات بیان شود و نباید به یک سری گزارشات بسنده کنیم.

حجت الاسلام محمد علی نکونام افزود: با تشکیل ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر از اوایل انقلاب به شناسایی معروفات و منکرات پرداخته شده است و هیچ ابهامی وجود ندارد پس باید از شناسایی آن ها بپرهیزیم و به یافتن راه حل مناسب بپردازیم.

وی تصریح کرد: امربه معروف و نهی از منکر با چالش مواجه است و متأسفانه تاکنون اقدامات مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی در ادامه گفت: در همه دهه ها شاهد مفاسد گوناگونی هستیم که می توان به مراسم های عروسی در مکان های عمومی باز اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تأکید کرد: ما باید آحاد مردم را در صحنه بیاوریم و فضایی مناسب و به دور از ترس و دلواپسی برای مردم فراهم کنیم تا در زمینه امربه معروف و نهی از منکر فعالیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: همه ی دستگاهای اداری و مدیران ادارات موظف اند فضایی باز برای امربه معروف و نهی از منکر توسط مردم فراهم و خودشان نیز آنها را همراهی کنند.

امام جمعه شهرکرد بیان کرد: جلسات ستاد باید ماهانه تشکیل شود تا بتوانیم با همکاری هم زمینه ای برای اجرائی شدن مصوبه ها و قوانین محیا کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطر نشان کرد: باید گروه های امربه معروف و نهی از منکر را افزایش دهیم و از این گروه ها حمایت کنیم و درصدد رفع نیازهایشان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به لزوم تشکیل جلسات با معتمدین  تصریح کرد: بسیاری از مسائل درون منطقه ای بهتر است توسط ریش سفیدان و معتمدین حل شوند.

وی در پایان تأکید کرد: هر منکری صورت بگیرد که ما بتوانیم جلوی آن را بگیریم و دریغ کنیم در گناه آن شریک هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.