قوچان-پلیس قوچان با متلاشی کردن باند سارقان باغ ویلاها و ساختمان‌های در حال ساخت، پرده از هفت فقره سرقت برداشت.

باند سارقان باغ‌ ویلاها و ساختمان‌های در حال ساخت منهدم شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رضا قدمگاهی، فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اعلام این خبر گفت: درپی چند فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت مناطق حاشیه شهر قوچان، موضوع در دستور کار تیمی از مأموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم دایره تجسس کلانتری ۱۲ با بررسی شگردهای سرقت و اظهارات مالباختگان، به فردی سابقه‌دار به نام عظیم (۲۵ ساله) مظنون و پس از جمع آوری مستندات کافی با هماهنگی قضایی او را در مخفیگاهش واقع در یکی از روستاهای حاشیه شهر قوچان دستگیر کردند.

سرهنگ قدمگاهی تصریح کرد: مأموران پلیس در این عملیات در بازرسی از مخفیگاه این متهم تعدادی اموال مسروقه شامل یک دستگاه دوچرخه، در و پنجره، لوازم ساختمانی و تعدادی لوازم کشاورزی و باغی کشف کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به هفت فقره سرقت از باغ ویلاها و ساختمان‌های در حال ساخت حاشیه شهر قوچان و روستاهای «فرخان» و «هی هی» با همدستی چهار جوان دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان با اشاره به دستگیری همدستان متهم و دو نفر مالخر در رابطه بااین پرونده خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.