مشهد-رئیس اداره تبلیغات سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از رونمایی آثار منتخب گرافیست‌های مشهدی به مناسبت حماسه ۱۰دی ماه سال ۵۷، خبر داد.

آثار گرافیکی حماسه ۱۰ دی سال ۵۷مشهد اکران می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت فقیه با اشاره به اقدام‌های ویژه برای بزرگداشت حماسه ۱۰دی ماه سال ۵۷ در مشهد، گفت: به منظور تبلیغات فرهنگی شهری برای بزرگداشت این حماسه در ۶۰ بیلبورد فرهنگی آثار گرافیکی اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های گرافیکی این تبلیغات در قالب برگزاری کارگاه گرافیک تولید شده است؛ افزود: برای تهیه این طرح‌ها از ۲۰ گرافیست مطرح دعوت به عمل آمده و کارگاهی برای آنان برگزار شد.

فقیه ادامه داد: همچنین ۱۵ پوستر برگزیده مرتبط با حماسه ۱۰ دی سال ۵۷ مشهد در این کارگاه تولید و منتشر خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات فرهنگی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد درخصوص دیگر اقدام‌ها برای بزرگداشت این حماسه، گفت: موشن گرافیک ویژه فضای مجازی و رسانه‌ها نیز در این رابطه تهیه شده است.

وی یادآور شد: به دلیل آنکه در خیابان‌های امام خمینی(ره) و بهار این حادثه به وقوع پیوسته است، تصاویر عرضی از شهدای آن روزها با همکاری خانه هنرمندان به صورت پرده‌های عرضی به نمایش در می‌آید.

وی با بیان اینکه ویژه نامه ای برای این ایام نیز تهیه خواهد شد؛ عنوان کرد: در این ویژه نامه که حالت روزنامه ای دارد؛ جنایت رژیم پهلوی در ۹ و ۱۰ دی ماه سال ۵۷ روایت شده و برای عموم مردم نیز توزیع خواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.