اصفهان- «ایده تاپ» یک رویداد آموزشی- تجربی در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه بود که به همت دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان برگزار شد و در آن شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل ایده پردازان ، برنامه نویسان، مدیران تجاری، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم آمدند.

ایده پردازان جوان در اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عضو هیأت داوران رویداد «ایده تاپ» در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این رقابت شرایطی را فراهم کرد تا دانشجویان خلاق بتوانند ایده های خود را ارائه دهند و اولین گام هم برای خلق ایده احساس نیاز است.

سید محمد قلمکاریان با اشاره به اینکه رویداد ایده تاپ در تحول ایده های دانشجویان مثمر ثمر بود، افزود: جشنواره چشم انداز دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر شماره یک اصفهان بستری را فراهم آورد تا در کنار پرداختن به مسایل جشنواره و بهره گیری از ایده و ها و نظرهای دانشجویان و اساتید در خصوص پیشبرد راهبردهای این جشنواره، رویدادی با عنوان ایده تاپ در این مرکز آموزشی کلید زده شود تا در آن به عنصر خلاقیت در وجود دانشجویان بهای بیشتری داده شود.

 وی در ادامه اظهارکرد: خلاقیت، شاخصه ای مهم برای رسیدن به ایده است و در رویداد  ایده تاپ که برگرفته از چشم اندازی به ایده های دانشجویان بود سعی شد تا ایده های دانشجویان به مرز عمل و حتی بازدهی برسد.

 عضو هیأت داوران رویداد «ایده تاپ» خاطرنشان کرد:رویداد ایده تاپ شرایطی را فراهم کرد تا دانشجویان خلاق بتوانند ایده های خود را ارائه دهند و ما بر این باور هستیم قطعاً کسانی که ایده های خوبی داشته باشند در برنامه ها موفق خواهند شد.

 وی همچنین تصریح کرد: دانشجویان باید ابتدا در آینده باشند و سپس به زمان حال برسند، اگر این کار را انجام دادند می توانند به هدف و چشم انداز خود دست پیدا کنند.

 این استاد دانشگاه در بخش دیگر صحبت های خود به انتظارات از زندگی پرداخت و گفت: دانشجویان برای اینکه بتوانند چشم انداز خوبی را در آینده داشته باشند، باید برای خود شغلی ترسیم کنند و بدانند که در این منظر انتظارشان از آینده چیست.

 قلمکاریان با اشاره به اهمیت خلاقیت، اظهار کرد: داشتن این مشخصه در به وجود آوردن ایده نقش مهمی دارد، همچنین ایده وقتی می خواهد ارائه شود باید خلاقیت و نوآوری داشته باشد و البته به کمک دیگران هم احتیاج است.

 عضو هیأت داوران رویداد «ایده تاپ»  تصریح کرد: سعی کنیم با ایده هایمان افراد را متعجب کنیم و در هر جا برای برگزاری و ساخت ایده باید پتانسیل آن منطقه را در نظر گرفت.

 شایان ذکر است در مراسم اختتامیه رویداد ایده تاپ با نظر داوران، رتبه اول رویداد به تیم انیمیشن آینده، رتبه دوم به تیم تایم بانک، رتبه سوم رویداد به تیم آرت پورت، رتبه چهارم رویداد به تیم ملودی جاده و رتبه پنجم رویداد به تیم گشتار تعلق گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.