مشهد- رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به منفعت طلبی و دنیا طلبی برخی خواص در ماجرای فتنه ۸۸ گفت: بصیرت ملت در ۹ دی به اوج خود رسید و طومار فتنه را در هم پیچید.

بصیرت ملت در ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچید

به گزارش قدس آنلاین، حسین مقصودی با بیان اینکه آنچه با شنیدن قیام ۹دی در ذهن نقش می بندد بصیرت مثال زدنی مردم در شناخت فتنه بود اظهار داشت: در فتنه ۸۸ خواص بی بصیرتی که خود را نزدیکترین افراد به امام خمینی (ره) میدانستند به میدان آمدند و برای براندازی انقلاب تلاش کردند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به اتفاقات و تلاش های ضد انقلاب از ابتدا آغاز جریانات فتنه اشاره کرد و افزود: قیام عظیم و مردمی ۹ دی حلقه وصلی بین جریان قبل از فتنه و بعد از این ماجرا شد.

مقصودی با تاکید بر یادآوری قیام ۹ دی برای همیشه و تبیین بصیرت مردم در جامعه ادامه داد: نباید گذاشت جنایات فتنه گران در مدتی که نظام جمهوری اسلامی را دچار بحران کردند از یاد برود.

عضو کمیسیون شوراها در مجلس با بیان اینکه کسانی که در سال ۸۸ مسبب فتنه شدند در زنجیر استکبار گرفتار هستند ادامه داد: ۹ دی فتح الفتوحی است که زائیده  تفکر بسیجی در دهه سوم انقلاب بود.

وی با اشاره به دستاویز کردن شعار تقلب در انتخابات از سوی فتنه گران عنوان کرد: اینکه بگویند در انتخابات تقلب صورت گرفته تنها کلیدی برای شروع اقدامات از پیش تعیین شده شان بود و این مسئله به صورت برنامه ای از پیش تعیین شده صورت گرفته بود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به رافت اسلامی نظام در برخورد با فتنه گران اشاره کرد و افزود: این حرکت نیز تدبیر مثال زدنی مقام معظم رهبری بود که با کم ترین دافعه توطئه های دشمن را نقش برآب کرد تا مردم خواص بی بصیرت همراه با فتنه را بشناسند.

وی همچنین اتفاقات پیش آمده از ابتدای فتنه ۸۸ تا قیام عظیم و مردمی ۹ دی را درس عبرتی برای قانون شکنان و سهم خواهان از انفلاب دانست و افزود: این اتفاق نشان داد که مردم هیچ گاه دست از حمایت ولایت برنخواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.