یزد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت هفته قرآن و عترت نخستین جشنواره استانی عکس قرآن و عترت برگزار می شود.

یزد میزبان نخستین جشنواره استانی عکس قرآن و عترت

به گزارش قدس آنلاین، علی غیاثی ندوشن آخرین مهلت ارسال آثار را ٢٠دی ماه سالجاری اعلام کرد و اظهارداشت: این جشنواره در شهرستان تفت برپا خواهد شد.


وی افزود:علاقه مندان می توانند با موضوعات؛ قصص قرآنی، اصول عقاید، سیره ائمه اطهار(ع)، خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، وحدت، احسان به والدین، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، برادری و مسئولیت، عفاف و حجاب و امربه معروف آثار خود را ارسال نمایند.


غیاثی با اشاره به اینکه شرکت برای عموم علاقه مندان آزاد است تصریح کرد: هرشرکت کننده می تواند حداقل ٧قطعه عکس برای شرکت در جشنواره ارسال نماید.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: نمایشگاه آثار و تجلیل از برگزیدگان دوم بهمن ماه برگزار می شود وعلاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با دبیرخانه این جشنواره که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت مستقر تماس حاصل نمایند.

یادآوری می شود،هفته قرآن و عترت در٣٣رشته هنری،پژوهشی،فرهنگی و قرآنی دوم الی هشتم بهمن ماه سالجاری در استان یزد برگزارخواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.