رئیس فدراسیون والیبال با صدور بیانیه ای تاکید کرد که در ۳۵ سال گذشته به دور از جناح‌بندی‌های سیاسی همانند یک سرباز در خدمت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

محمدرضا داورزنی: به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در واکنش به بروز موضوعات مطرح شده در شبکه های اجتماعی و برخی سایت های خبری در خصوص موضع گیری سیاسی و حزبی، بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
همه نیروهای ارزشی و انقلابی که به آرمان های امام بزرگوار پایبند هستند؛ چه در دولت و چه سایر قوا و نهادها ، دغدغه آن را دارند و برای تحقق این آرمان ها تلاش می کنند. طبیعی است که بعد از گذشت نزدیک به چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای پیشرو و انقلابی نگران انحراف از خط و آرمان های امام بزرگوار باشند که حاصل عملکرد همه دستگاه ها و نهادها در این چهار دهه است و هر حرکتی که برای انسجام نیروهای وفادار به آرمان های انقلاب و پایبندی به آن صورت گیرد و کمک به وحدت ملی کند، جدا از خط کشی ها و جناح بندی ها رایج باید تقویت شود.

در حال حاضر و بیش از همیشه نیازمند وحدت و تقویت این روحیه هستیم که در سایه آن بتوان بر مشکلات اقتصادی و معضلات اجتماعی فائق آمد و همچنین هر حرکتی که برای تضعیف دولت باشد و انسجام و وحدت ملی را نشانه رود، مغایر با آرمان ها و منویات مقام معظم رهبری است.

طی چند روز اخیر تعدادی از دوستان ارزشی مطرح کردند که نیروهای انقلابی و ارزشی به دور از جناح بندی های موجود و فرا جناحی در تلاش هستند که برای تقویت وحدت ملی و انسجام نیروهای انقلابی فعالیتی را سازماندهی کنند که طبیعی است مورد توجه قرار گیرد. اما من به عنوان مدیرحرفه ای و اجرائی در ٣٥ سال گذشته تلاش کرده ام که به دور از جناح بندی ها وظیفه خود را مانند یک سرباز انجام دهم و برای هیج فرد و یا جریان سیاسی کار نکرده ام و تا لحظه ای که در مسئولیت اجرایی هستم در راه خدمتگزاری مردم عزیزم نیز از هیچ کوششی دریغ نکرده ام.

در شرایط فعلی ضمن احترام به همه نیروهای انقلابی و دلسوز نظام چه در دولت و چه در سایر قوا و نهادها، لازم می دانم برای روشن شدن بعضی سوء برداشت ها ضمن تشکر از همه دوستان، یادآوری کنم که خود را وابسته به هیچ یک از جناح های سیاسی نمی دانم و تلاش خواهم کرد در انجام وظیفه اجرایی خود نهایت مساعی را بکار گیرم و آرزوی توفیفات روز افزون برای همه مدیران ارزشی و انقلابی کشور دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.