ارومیه- دبیر استانی دفتر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: تراز آبی دریاچه ارومیه امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته ۳۱ سانتی‌متر افزایش نشان می‌دهد.

تراز آبی دریاچه ارومیه۳۱ سانتی‌متر  افزایش داشته است

به گزارش قدس آنلاین؛ فرهاد سرخوش با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه، اظهار داشت: تراز دریاچه ارومیه در پنجم دی ماه امسال یک هزار و ۲۷۰.۵۴ سانتی‌متر گزارش شده است.

وی با اشاره به تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته، یادآور شد: تراز آبی دریاچه ارومیه در مدت زمان مشابه سال گذشته یک هزار و ۲۷۰.۲۳ سانتی‌متر گزارش شده است.

دبیر استانی دفتر ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیان اینکه تراز آبی دریاچه ارومیه در ابتدای سال زراعی جاری یک هزار و ۲۷۰.۵۴ سانتی‌متر بود، یادآور شد: تراز آبی دریاچه ارومیه نسبت به ابتدای سال آبی امسال تغییری نیافته است.

این مسؤول با بیان اینکه سال زراعی گذشته نیز تراز آبی دریاچه ارومیه یک هزار و ۲۷۰.۰۸ سانتی‌متر بود، یادآور شد: وضعیت تراز آبی دریاچه ارومیه طی سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بهبود یافته است.

سرخوش تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه را مورد اشاره قرار داد و اذعان داشت: تراز اکولوژیک دریاچه ارومیه یک هزار و ۲۷۴.۱۰ میلی‌متر است که برای رسیدن به این وضعیت، علاوه بر اینکه باید میزان بارش افزایش یابد باید اقدامات جدی نیز برای احیای دریاچه ارومیه انجام دهیم.

دبیر استانی دفتر ستاد احیای دریاچه ارومیه با بیان اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه از تمام توان خود در راستای احیای این دریاچه بهره می‌گیرد، ادامه داد: در این راستا نیازمند همکاری مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی نیز هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تراز آبی دریاچه ارومیه امسال نسبت به تاریخ مشابه سال گذشته  ٣١ سانتی‌متر افزایش نشان می‌دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.