کرج-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از استخدام پیمانی هزار و ۴۶۳ نفر از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سال ۹۵ خبر داد.

بیش از هزار نفر در آموزش و پرورش البرز استخدام پیمانی می شوند

به گزارش قدس آنلاین، مراد مالمیر افزود: این افراد در آزمون ۲۱ آبان ماه سال جاری که از طریق سازمان سنجش برگزار شد شرکت کردند که پس از کسب امتیاز بالا در آزمون و طی کردن موفقیت آمیز مراحل گزینش و سلامت پزشکی به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در می آیند.

وی اظهار کرد: معمولا در آزمون های استخدامی دولتی سه برابر ظرفیت اعلام قبولی می شود تا پس از مراحل مختلف گزینشی تا نیروی تخصیص یافته به دستگاهای اجرایی تامین شود.

وی با اشاره به نیاز به نیروی انسانی در پایه ابتدایی و برخی از دروس تخصصی در دوره متوسطه در البرز خاطر نشان شد: ۸۵ درصد از تعداد پذیرفته شدگان بعنوان آموزگار برای پایه ابتدایی جذب و مشغول بکار می شوند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: افرادی که در آزمون استخدامی سازمان سنجش برای آموزش و پرورش این استان پذیرفته شده اند، از روز چهارشنبه هفته جاری مراحل مصاحبه، تست پزشکی و گزینش آنان طبق حروف الفبا آغاز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.