سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از بارش برف در محورهای استان سمنان خبر داد و گفت: تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف‌گیر این استان تنها از طریق زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

بارش برف در گردنه‌های برف‌گیر استان سمنان تردد را کند کرده است/تمامی محورها باز است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسن خسروجردی اظهار کرد: براساس تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و گزارش راهداری هم‌اکنون در محورهای رودبار، فولادمحله، شهمیرزاد-کیاسر، سمنان-شهمیرزاد، سمنان-دامغان گردنه آهوان بارش پراکنده برف جریان دارد و تردد در آنها از طریق زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای این استان به صورت روان و عادی است تصریح کرد: در محور پرتردد تهران-سمنان و محدوده گرمسار نیز بارش باران وجود دارد لذا توصیه می‌شود رانندگان با توجه به لغزنده بودن محور نکات ایمنی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راه استان سمنان از بارش باران و برف در بسیاری از نقاط استان خبر داد و توصیه کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای این استان و خصوصا محورهای کوهستانی و برف‌گیر را دارند، سوخت کافی و زنجیرچرخ به همراه داشته و از سالم بودن وسائل گرمایشی خودرو خود مطمئن شوند.

سرهنگ خسروجردی از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری به مناطق برف‌گیر اجتناب کرده و در صورت سفر به این مناطق، ضمن رعایت نکات ایمنی، توصیه‌های پلیس را نیز مدنظر قرار داده و از تعجیل در رانندگی جدا اجتناب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.