خرمشهر- رهبر حزب‌الله عراق با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال تغییر افکار ما هستند، گفت: آمریکا، اسرائیل، داعش و عربستان امروز به دنبال گرفتن بصیرت و آگاهی ما هستند و امروز جنگ اراده‌ها است.

آمریکا، اسرائیل، داعش و عربستان به دنبال گرفتن بصیرت و آگاهی ما هستند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید هاشم حیدری صبح چهارشنبه در آستانه روز بصیرت و در جمع بسیجیان خرمشهری با تاکید بر اینکه حضرت زینب(س) در کربلا سلاح حمل نمی‌کرد بلکه صدا و بیان دفاع از امام حسین(ع) را حمل می‌کرد، اظهار کرد: حرکت و انقلاب حضرت زینب(س) باعث استمرار کربلا شد.

وی ادامه داد: ما امروز که به زیارت اربعین می‌رویم و آن حضرت را یاد می‌کنیم، یعنی اینکه آن صوت مبارک حضرت زینب(س) را حمل کرده‌ایم، جهاد فقط با شمشیر نیست بلکه جهاد نیز با صوت و بیان نیز تحقق می‌یابد.

رهبر حزب‌الله عراق با تاکید بر اینکه بصیرت نور است، گفت: اگر امروز کسی بدون بصیرت نماز و قرآن بخواند، یا اسلحه بر دوش بگیرد، هیچ فایده‌ای ندارد، خوارج در جنگ صفین از اصحاب امام علی(ع) بودند ولی در یک لحظه به علت نداشتن بصیرت از دین خارج شدند.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان به دنبال تغییر افکار ما هستند، بیان کرد: جهاد بدون بصیرت، جهاد خوارج و اسلام بدون بصیرت، اسلام آمریکایی و انگلیسی است، امروز ما به بصیرت محتاج هستیم.

حیدری عنوان کرد: در زمان معاویه تمام استعداد و توانایی‌های مسلمانان و ارتش امام علی(ع) به علت نبود بصیرت در اختیارش بود و اگر امروز ما بصیرت نداشته باشیم تمام استعداد و توانایی ما در اختیار آمریکا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه امتحان ما فقط شمشیر نیست، اذعان کرد: آمریکا، اسرائیل، داعش و عربستان امروز به دنبال گرفتن بصیرت و آگاهی ما هستند و امروز جنگ اراده‌ها است.

رهبر حزب‌الله عراق با تاکید بر اینکه «دروغ» شعار آمریکا است، گفت: امروز به جنگ، تجهیزات و علم نیاز داریم اما این موارد بدون بصیرت فایده ندارد، آن چه که در ایران اتفاق افتاد و مانع از سقوط انقلاب شد، بصیرت بود و اکنون صفت اول حزب‌الله لبنان و سید حسن نصرالله بصیرت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.