شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که عملکرد بانک های عامل در پرداختی ها شرم آور است افزود: طی یک هفته ۳۷ میلیارد ریال به پرداختی های بانک ها افزوده شده است.

عملکرد بانک های عامل در پرداختی ها شرم آور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی عصر چهارشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با انتقاد از عملکرد ضعیف بانک های عامل استان، گفت: باید مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران عامل بانک ها و یا معاون آنها با اختیار تام  در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدحضور یابند و از فرستادن افرادی با دیدگاه منفی که در حد این جلسات نیستند خودداری کنند.

سلیمانی تصریح کرد: عملکرد ضعیف برخی مدیران بانکی باعث افزایش نرخ بیکاری در بین جوانان و رکود اقتصاد استان شده است

وی افزود: سهل انگاری و کوتاهی مدیران بانکی استان در انجام تعهدات اقتصادمقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، باعث تعطیلی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و همچنین با ادامه این روند مدیران بانکی متخلف از طریق رسانه های گروهی به مردم معرفی خواهند شد.

وی اظهار کرد: برای اینکه نظام به توان درونی خود متکی باشد باید با وحدت و همدلی فشار تحریم ها و کشورهای خارجی را کاهش دهیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: عملکرد ضعیف بانک های عامل در پرداخت تسهیلات برای اشتغال زایی، باعث شده است بسیاری از جوانان به علت بیکاری به بیراهه بروند و به سمت مواد مخدر، قاچاق و کارهای خلاف دیگر روی آورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیران بانک های عامل برای ایجاد تحول در پرداخت تسهیلات خود به طرح ها و واحدهای تولیدی و ارائه گزارش عملکرد خود تا ۱۴ دیماه فرصت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.