مشهد- قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: برگزاری نخستین اجلاسیه اعتاب مقدسه جهان اسلام باعث همدلی و همگرایی هرچه بیشتر خادمان اهل بیت(ع) شده و خشم دشمنان و معاندان نشان‌دهنده موفقیت این حرکت ارزشمند است.

خشم دشمنان اسلام نشان دهنده موفقیت اجلاسیه اعتاب مقدسه است

به گزارش قدس آنلاین، سید مرتضی بختیاری روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مسوولان و مدیران اعتاب مقدسه در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: اجلاسیه اعتاب مقدسه بازتاب های گسترده و متفاوتی را در جهان داشته است و موجب دلگرمی و قوت قلب دوستان و محبان اهل بیت(ع) در سراسر عالم شده است.

وی ادامه داد: در جبهه مقابل نیز تحلیل ها نشان می‌دهد که دشمنان و استکبار جهانی از این همدلی و همگرایی به خشم آمده اند، زیرا آنان چشم دیدن اسلام، قرآن و وحدت جامعه اسلامی را ندارند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: استقبالی که تولیت های محترم اعتاب مقدسه برای حضور در این اجلاس داشتند، بسیار اثر بخش بوده است و باید با برنامه ریزی دقیق در راستای همکاری های مشترک و توسعه روابط فرهنگی  گام های اساسی برداشته شود.

وی افزود: امروزه جامعه بشری بیش از هر زمانی به اندیشه نورانی توحیدی نیاز دارد و نسل جوان در سراسر جهان تشنه و به دنبال نسخه سعادت دنیوی و اخروی است که جزء در معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت(ع) نمی توان آن را یافت.

وی تاکید کرد: غنی ترین مراکز و منابعی که می توانند به معرفی، اشاعه و ترویج معارف و آموزه های والای اسلامی بپردازند، اعتاب مقدسه و حرم های مطهر اهل بیت(ع) هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.