بردسکن- فرمانده ناحیۀ مقاومت بسیج سپاه بردسکن شب گذشته در جمع مردم این شهرستان گفت: حماسۀ ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری مردم ایران در مقابل نفوذ استکبار است و بسیجیان شهرستان بردسکن با حضور کوبندۀ خود در مراسم بزرگداشت این روز تاریخی و ماندگار پاسخ دندان شکنی به آمریکای عهد شکن می دهند.

حماسۀ ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری مردم ایران در مقابل رخنۀ استکبار است

سرهنگ پاسدار علی محبی افزود : حماسۀ ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری مردم ایران در مقابل نفوذ استکبار است و این شعار محوری مراسم است.

وی با بیان اینکه بسیجیان شهرستان در مراسم حماسۀ ۹ دی حضور پررنگی دارند و حضور دانشجویان و دانش آموزان در این گونه مراسم باعث بصیرت افزایی می شود تصریح کرد: کتاب " مدیریت رفتار با معارضین در نظام ولایی " ، برگزیدۀ جشنوارۀ بسیج در رابطه با حماسۀ ۹ دی موضوعیت دارد و  نحوۀ برخورد امام علی(ع) با معارضین در این کتاب نگاشته شده است.

محبی یادآورشد : در این کتاب نحوۀ برخورد امام علی(ع) با معارضین با نحوۀ برخورد ولایت فقیه و به عبارتی با نحوۀ برخورد امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری با معارضین اسلام از اول انقلاب تا کنون مقایسه شده است.

وی با تأکید بر مطالعۀ این کتاب افزود: با کمک این کتاب جوانان ما بهتر می توانند افکار و رفتارهای دشمن را شناسایی کنند و مقابله با جنگ نرم و نفوذ دشمنان داشته باشند.

فرماندار بردسکن هم در این مراسم گفت: حماسۀ ۹ دی نشان از اهمیت نقش ولی فقیه در حکومت جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به اینکه در آستانۀ انتخابات ریاست جمهوری کشورمان هستیم نقش محوری وحدت در این مراسم باید پررنگ باشد. 

برات علی نیا خاطر نشان کرد : حماسۀ ۹ دی نشان از اهمیت نقش ولی فقیه در حکومت جمهوری اسلامی ایران است و به فرمودۀ امام خمینی(ره) اگر می خواهیم کشورمان در بحران های داخلی و خارجی ثبات همراه با اقتدار داشته باشد باید پشتیبان ولایت فقیه باشید. نماینده عالی دولت در بردسکن اظهار داشت : قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران هم تابعیت محض از ولی فقیه است و این یک موضوع بسیار اساسی و مهم است و اوامر ولی فقیه باید در همۀ امور زندگی ما ساری و جاری باشد و دولت هم خودش را موظف می داند که در تمامی ابعاد کنار ایشان باشد.

علی نیا عنوان کرد: مراسم حماسۀ ۹ دی  صبح امروز ساعت ۹ در محل مسجد جامع برگزار می شود.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.