خامس رودریگس به سوژه داغ نقل و انتقالات ژانویه فوتبال اروپا تیدبل شده است.

مقصد بعدی ستاره رئال مادرید کدام تیم است؟

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، خامس رودریگس یکی از بازیکنانی است که ممکن ایت به زودی از جمع رئالی ها جدا شود. ترافیک بازیکن در خط هافبک و حمله رئال سبب شده است تا به این بازیکن فرصت چندانی برای بازی کردن نرسد. همین امر باعث شده است تا خامس به جدایی از رئال مادرید فکر کند. اتفاقی که ممکن است در همین ژانویه نیز رخ دهد. در این بین ۳ تیم خواهان جذب این بازیکن هستند که ممکن است به زودی خامس را با پیراهن یکی از این تیم ها ببینیم:

* چلسی
جدایی اسکار باعث شده است تا کونته به فکر بازیکنی برای ترمیم خط هافبک خود باشد و این در حالی است که به زودی اوبی میکل نیز از این تیم جدا می شود و به همین خاطر چلسی گزینه جدی برای او خواهد بود چرا که در حال حاضر دست چلسی برای خرید این بازیکن خیلی باز شده است.

* منچستریونایتد
رودریگس یکی از بازیکنان مورد علاقه مورینیو است و ممکن است این بازیکن در همین ماه به بازیکن جدید یونایتد ها تبدیل شود. او قرار بود در تابستان هم به یونایتد بیاید ولی ترجیح داد تا در رئال بماند هر چند بازی زیادی به او نرسید.

* یوونتوس
یکی دیگر از تیم هایی که خواهان جذب این بازیکن کلمبیایی است یوونتوس است. با توجه به رابطه نزدیک کوادرادو ستاره کلمبیایی یووه با این بازیکن، بعید نیست این بازیکن را در جمع تورینی ها ببینیم که قصد تقویت تیم خود را دارند.

به گزارش الموندو، رقم فسخ قرارداد خامس ۵۰۰ میلیون یورو درج شده است که عملاً او را از بازار نقل و انتقالات خارج می کند، اما رئال مادرید نمی خواهد بازیکنی را علیرغم میل باطنی خود در تیم نگه دارد، و با وجود اینکه میلی به فروش او ندارد، اما ممکن است این بازیکن در تابستان امسال از تیم جدا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.