شهرکرد-عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بعد از پیروی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی که حضرت امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نام‌گذاری کرد و به اعتقاد من حماسه ۹ دی نیز انقلاب سوم بود.

حماسه ۹ دی‌ماه سال ۸۸ انقلاب سوم بود

به گزارش قدس آنلاین، عزت‌الله ضرغامی صبح پنجشنبه در اجتماع بزرگ یاوران ولایت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد گفت: جامعه اسلامی براساس آراء مردم شکل می‌گیرد و در انتخابات سال ۸۸ حضور ۸۵ درصدی مردم سبب شد تا دشمن به این باور برسد که برهم زدن نظام جمهوری اسلامی غیر ممکن است.

ضرغامی افزود: فتنه ۸۸ باعث شد که کشورهای خارجی که در برابر قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی سرتعظیم فرود می‌آوردند امیدورا شوند می‌توانند ایران را شکست دهند و با رمز"تقلب" فتنه‌گری و آشوب کار خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: هفت سال از فتنه ۸۸ می‌گذرد اما دشمن با تبلیغات در فضای مجازی سعی بر  آن دارد که همه چیز را برعکس جلوه دهد و این وظیفه ما است که جوانان را با ویژگی و عظمت حماسه ۹ دی آشنا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که به موسوی و کروبی رأی دادند براثر جوسازی موسوی در راهپیمایی ۲۵ خرداد شرکت کردند اما با سخنرانی مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه همه آن‌ها برگشتند و در بقیه جریانات و ناآرامی‌ها شرکت نکردند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود:استان‌هایی که در روز ۸ دی‌ماه سال ۸۸ به خیابان‌ها آمدند نقش تعیین کننده‌ای در حماسه بزرگ ۹ دی داشتند، که چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های پیش‌رو و پیش‌قدم در این امر بود.

وی با بیان اینکه ۹ دی‌ماه سال ۸۸ انقلاب سوم بود، افزود: بعد از پیروی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی که حضرت امام خمینی(ره) آن را انقلاب دوم نام‌گذاری کردند،به اعتقاد بنده، حماسه ۹ دی نیز انقلاب سوم بود.

ضرغامی تأکید کرد: حماسه ۹ دی به لحاظ اهمیت، ابعاد و کیفیت یک انقلاب دیگر بود چرا که در چند ماه ناآرامی‌هایی که در خیابان‌های تهران ایجاد شد و شبکه‌های خارجی این تصاویر را منتشر و سبب شد تا دشمن فکر کند می‌تواند نظام جمهوری اسلامی ایران را شکست دهد.

وی با بیان اینکه هنوز هم برخی‌ها سکوت کردند و واقعیت را نمی‌گویند، خاطرنشان کرد: کسانی که در فضای مجازی، جلسات سیاسی و شبکه‌های ماهواره‌ای می‌خواهند اختلاف افکنی کنند و اصل ۹ دی را زیر سوال ببرند و فتنه را مطرح کنند بدانند که مردم به این چیزها توجه نمی‌کنند چرا که مردم حماسه ۹ دی را یکی از دستاوردهای خود می‌دانند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پایان گفت: نقش موثر جمهوری اسلامی در آزادسازی حلب غیر قابل انکار است و گواه این ادعا شهدایی است که نظام جمهوری اسلامی در این راه تقدیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.