فدراسیون فوتبال کشورمان مدارک لازم برای کسب امتیاز میزبانی جام جهانی فوتسال 2020 را به فیفا ارسال کرد.

گام جدی ایران برای کسب میزبانی جام جهانی 2020 فوتسال/ رقابت با 4 کشور دیگر

به گزارش قدس آنلاین، فدراسیون فوتبال در این رابطه اطلاعیه ای صادر کرده که در آن آمده است: پس از ماه‌ها تلاش و با حمایت مستقیم  و پیگیری‌های مکرر وزیر ورزش و جوانان و علاقه‌مندی ایشان در راستای توسعه و موفقیت ورزش کشور، فدراسیون فوتبال موفق شد تا کلیه فرم‌های مربوط به اخذ میزبانی رویداد بزرگ جهانی در سال 2020 را تکمیل و ارسال کند.

گفتنی است، 12 کشور درخواست میزبانی خود را برای این مسابقات اعلام کرده بودند و به پنج کشور نیز تا به امروز فرصت داده شده بود تا مدارک تکمیلی خود را ارسال کنند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال پس از ماه‌ها تلاش توانست از 10 وزارتخانه و سازمان‌های مربوطه امضاهای لازم را اخذ و در مهلت مقرر از سوی فیفا، آنها را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کند.

در این اطلاعیه خاطر نشان شده است: بدون شک این امر بدون حمایت‌ها، پیگیری و تلاش وزیر محترم ورزش و جوانان و دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و وزارتخانه‌های مربوطه میسر نمی‌شد. حمایت‌های دکتر سلطانی‌فر و علاقمندی ایشان و ورود مستقیم در راستای تحقق تکمیل مدارک باعث شد تا تمامی ضمانت‌نامه‌های لازم  با امضای وزرای وزارتخانه‌های مختلف که کمال همکاری را داشته‌اند، اخذ و در موعد قانونی (9 دی ماه 95) است، برای فیفا ارسال شود.

فدراسیون فوتبال همچنین از تلاش‌های وزیر ورزش و جوانان، دولت جمهوری اسلامی ایران، وزارتخانه‌ها، ارگان‌ها و مسئولان استان‌های شهرهای میزبان که نهایت همکاری و حمایت از فدراسیون و فوتبال کشور را برای این امر مهم داشته و در راستای این میزبانی از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نکرده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.