خرم آباد- قائم‌مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: توطئه بر ضد نظام جمهوری اسلامی خیال باطل است و مردم هوشیار ایران اجازه هیچ حرکتی را به فریب‌خوردگان داخلی و یاوه‌گویان خارجی نخواهند داد.

مردم اجازه هیچ حرکتی را به فریب‌خوردگان داخلی و یاوه‌گویان خارجی نمی‌دهند

به گزارش قدس آنلاین، بیژن یزدانی بابیان اینکه ۹دی روز میثاق با ولایت٬ بیداری ملت و روز مرگ‌ بر حامیان فتنه است اظهار داشت: ۹ دی یادآور شعار نه شرقی نه غربی امام خمینی( ره) و روز بصیرت ملتی است که همواره در حوادث و تنگناهای تاریخی هوشمندانه عمل کردند و بنا به فرموده‌ امام خمینی( ره) پشتیبان ولایت‌فقیه خود بوده تا در سایه ایشان مملکتشان در مقابل دسیسه‌ها و توطئه‌های خبیث دشمنان آسیب ندیده است.

وی افزود: حب قدرت چشم فتنه گران داخلی را در برابر واقعیت کور کرده بود و برای رسیدن به اهداف خود عامل ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند. قائم‌مقام جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان عنوان کرد: حامیان غربی فتنه گران و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ «آمریکا» قرار داشت وباچراغ سبز سران فتنه روبه‌رو شد که با حمایت همان خائنان بود که فتنه ۸۸ ایجاد شد.

وی بیان کرد: فتنه گران بدانند توطئه بر ضد نظام جمهوری اسلامی را به خیال باطل خود راه ندهند چراکه باوجود مردم بیدار و همیشه درصحنه جایی برای عمل کردن نقشه‌های پلید آن‌ها نیست و جمهوری اسلامی ایران را با کشورهای دیگر اشتباه نگیرند چون تا زمانی که مردم هوشیار و آگاه پیرو دستورات امام خمینی(ره)و رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنند و با درس گیری از خون پاک شهیدان قدم بردارند اجازه هیچ حرکتی به فریب‌خوردگان داخلی و یاوه‌گویان خارجی را نخواهند داد.

یزدانی تصریح کرد: در تاریخ جمهوری اسلامی همواره این واقعیت به اثبات رسیده است که کسی در مقابل جریان حق بایستد و آگاهانه بر ضد منافع ملت خود قدم بردارد و به دروازه خودی گل بزند منفوران ملت خواهند شد چراکه ثابت‌شده در صورت کسب مجال مناسب چگونه تیشه به ریشه نظام می‌زنند و برای رضایت خاطر هم‌پیمانان از ریختن خون جوانان ملت خود ابایی ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.