ساری-محور هراز که از عصر روز گذشته به علت وقوع سیلاب و انباشت گل و لای در سطح جاده مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد.

محور هراز بازگشایی شد/اعمال محدودیت های ترافیکی

به گزارش قدس آنلاین، سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از بازگشایی محور هراز و کندوان پس از چند ساعت بسته شدن بر روی خودروهای عبوری به خاطر سیلاب خبر داد.

 سرهنگ پاسدار محمدرضا خسرویان اظهار داشت:محور هراز از محورهای پرتردد کشور است که روز گذشته به علت ورود سیلاب، شن و ماسه و گل و لای در کیلومتر ۵۰ و حد فاصل تونل‌های ۸ و ۹ بسته شد.

خسرویان افزود: هم اکنون تردد خودروها در جاده هراز از سر گرفته شده است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان همچنین از بازگشایی محور کندوان که روز گذشته به علت ریزش بهمن و عدم ایمنی کافی مسدود شده بود، خبر داد.

خسرویان، افزود: محور کندوان که به علت عدم ایمنی کافی و ریزش بهمن در این محور از روز گذشته مسدود شده بود، با تلاش راهداری بازگشایی شد.

سرپرست پلیس راه مازندران، خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش مسافرت ها در روزهای تعطیل آخر هفته، محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان که از روز گذشته اعمال شده همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز (جمعه) دهم دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد  ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

خسرویان بیان کرد: تردد تریلرها از محور هراز و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ امروز (پنجشنبه) و فردا جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، افزود: تردد تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.