رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در اجتماع پرشور مردم شیراز به مناسبت نهم دی‌ماه گفت: فتنه 88، کیان مملکت را مورد هجمه قرار داد.

مورد هجمه قرارگرفتن کیان کشور در فتنه 88/ گرفتن مجلس ختم برای آدم‌های زنده!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عصر امروز در اجتماع پرشور مردم شیراز به مناسبت نهم دی‌ماه، اظهار داشت: فتنه 888، به بهانه تقلب در انتخابات، شکل گرفت و در واقع، زدن اصل نظام مورد نظر فتنه‌گران بود.

وی با اشاره به شعارهای فتنه‌گران در سال 1388 خاطرنشان کرد: اگر تقلب در انتخابات بهانه فتنه‌گران برای به خیابان ریختن بود، چرا شعار «نه غزه، نه لبنان» سر می‌دادند؛ و این چه ربطی به انتخابات داشت؟ و یا شعار مرگ بر روسیه و چین سر داده می‌شد و هیچ حرفی از مرگ بر آمریکا به میان نبود و این‌ها نشان می‌داد که تقلب در انتخابات بهانه‌ای برای ایجاد فتنه شده بود.

تقوی شناخت فتنه‌گران را بسیار سخت توصیف کرد و اظهار داشت: فتنه‌گران به دلیل پوشیدن لباس خودی و دادن شعارهای زیبا و داشتن حسن سابقه در نظام بسیار پنهان هستند و به‌سادگی نمی‌توان با آن‌ها برخورد کرد، بنابراین مبارزه با فتنه مشکل و پیچیده و هزینه آن نیز سنگین است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: در صدر اسلام نیز فتنه‌گران یاران نزدیک پیامبر و اهل بیت(ع) بودند و در لباس خودی به ایشان هجمه می‌کردند و در فتنه 88 نیز کسانی سلسله‌جنبان فتنه بودند که دارای سوابق خوب انقلابی بوده و حتی برای مردم، برخورد با آنها سخت بود.

وی افزود: فتنه‌گران از بی‌اطلاعی و ناآگاهی عده‌ای سوءاستفاده کرده و با تحریک آن‌ها و سرازیر کردنشان به خیابان‌ها، هشت ماه مملکت را قفل کرده، حیثیت نظام را زیر سؤال برده و دشمن را نیز نسبت به کشور، جری‌تر کردند؛ درحالی‌که چهره‌های مؤثر آن‌ها در لایه‌های زیرین فتنه بوده و در آب‌نمک برای روز مبادا خوابانده شده بودند.

تقوی با اشاره به اینکه فتنه‌گران اصل نظام را هدف قرار داده بودند، گفت: تقلب در انتخابات بهانه خوبی بود تا آن‌ها اصل نظام را زیر سؤال ببرند و فتنه‌گران با آتش زدن عکس امام راحل و شکستن حرمت شعائر دینی می‌خواستند به دنیا نشان دهند که مردم ایران از امام و آرمان‌هایش دست کشیده‌اند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، اقدامات عوامل فتنه در شهیدسازی و ... را مورد تحلیل قرار داد و اظهار داشت: آن‌ها خودشان آدم می‌فرستادند و افراد را می‌کشتند و بعد برایشان مجلس ختم می‌گرفتند و حتی برای زنده‌ها نیز این کار را کردند تا احساسات مردم را علیه نظام تحریک کنند و این‌ها در حالی بود که عوامل فتنه بسیاری از بسیجیان را در این حوادث به شهادت رساندند.

وی همچنین با اشاره به کسانی که به دنبال رابطه با آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که برای ارتباط با آمریکا قند در دلشان آب‌شده و فرش قرمز پهن می‌کنند باید به حرف امام راحل توجه کنند که ایشان آمریکا را شیطان بزرگ قلمداد کرد و رابطه با این کشور را رابطه گرگ‌ومیش دانست.

تقوی در پایان نیز گفت: امروز در سالروز نهم دی‌ماه مردم ایران به خیابان آمده‌اند تا به فتنه‌گران و آمریکایی‌ها نشان دهند که همچنان بر سر آرمان‌های خود ایستاده‌اند و هر جا که جبهه انقلاب نیاز به نیرو داشته باشد، همان‌جا حاضر خواهند شد و از انقلاب دفاع خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.