هواداران رئال که امروز تمرین تیم محبوبشان را در ورزشگاه کوچک دی استفانو از نزدیک نظاره گر بودند، قاطعانه از غیر قابل فروش بودن رونالدو و عدم جدایی 100 درصدی فوق ستاره پرتغالی صحبت کردند.

واکنش رئالی ها به پیشنهاد نجومی برای رونالدو

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته بود که ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو، پرده از رسیدن یک پیشنهاد نجومی برای بهترین بازیکن حال حاضر دنیا برداشت.

به ادعای مندس، یک باشگاه چینی پیشنهاد داده تا رونالدو را با حقوق 273 هزار یورو در روز به خدمت بگیرد و همچنین حاضر است 250 میلیون یورو نیز به رئال مادرید بپردازد. مندس البته عنوان داشت که رونالدو و باشگاه رئال این پیشنهاد را رد کرده اند و رونالدو هرگز راهی سوپرلیگ چین نخواهد شد.

تمرین امروز رئال طبق سنت هر ساله با حضور هواداران در ورزشگاه آلفردو دی استفانو برگزار شد.

به نقل از ورزش سه، سال گذشته 5 ژانویه بود که برای اولین بار تمرین رئال با زیدان در این ورزشگاه برگزار شد؛ در حالیکه دورنمای مثبتی برای کهکشانی ها پیش بینی نمی شد؛ اما یک سال بعد رئال به عنوان فاتح سه گانه بین المللی پای به زمین ورزشگاه دی استفانو گذاشت.

رونالدو اولین نفری بود که وارد زمین شد و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت. پس از او دیگر بازیکنان وارد زمین شدند. نکته قابل توجه، حضور راموس پس از سه روز غیبت در تمرین رئال بود و نیز شرکت کردن په په و کوئنترائو در بخش اول تمرین گروهی. بیل، لوکاس و کوواچیچ که هر سه مصدوم هستند، در این تمرین غایب بودند.

پس از اتمام تمرین، خبرنگار آ.اس به میان جمعیت رفت و از آنها در مورد پیشنهاد باشگاه چینی به رونالدو پرسید. رئالی ها در پاسخ به این سوال متفق القول گفتند که حتی حاضر نیستند رونالدو را با رقم 1 میلیارد یورو نیز از دست بدهند و همگی اطمینان داشتند که رونالدو هرگز پول را به پیراهن رئال ترجیح نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.