بجنورد- سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی از حضور ۴ اثر نمایشی از این استان به جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد.

۴ اثر نمایشی از خراسان شمالی به جشنواره بین المللی تئاترفجر راه یافت

ابوالحسن حیدری در گفت و گو با قدس آنلاین، گفت: از ۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه، ۱۴ اثر برگزیده شد که دو اثر نمایشی به بخش فجر استانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر از خراسان شمالی برای اجرای عموم به شهرهای یزد و آمل راه یافت.

وی اظهار کرد: دو اثر نمایشی "مولار" به کارگردانی محمد شاکری و "هیس اون بیدار میشه" به کارگردانی نریمان محزون اثرات راه یافته به سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر هستند.

وی افزود: همچنین دو اثر نمایشی دیگر از این استان نیز به بخش مرور سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت.

وی افزود: از بین ۲۱۹ اثر درخواست کننده برای حضور در بخش مرور، ۴۰ اثر برگزیده شد که از این تعداد ۲ اثر از خراسان شمالی است.

وی تصریح کرد: نمایش های "اسب ها ایستاده می میرند" به نویسندگی و کارگردانی حسن عابدی کاری از کارگاه میم و"هزارسال و یک روز" به نویسندگی و کارگردانی عباس کریمی کاری ازگروه تئاتر همراه به بخش اصلی جشنواره تئاتر فجر راه یافتند.

حیدری خاطرنشان کرد: سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از یکم تا دوازدهم بهمن ماه به دبیری سعید اسدی در تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.