اصفهان- معاون عمران شهری شهرداری اصفهان از بهره برداری پروژه تقاطع غیر همسطح شهید بالایی به شرط آزادسازی تا پایان سال خبرداد.

پروژه تقاطع غیر همسطح شهید بالایی تا پایان امسال بهره برداری می شود

به گزارش قدس آنلاین، ایرج مظفر با اعلام این خبر گفت: دغدغه اصلی پروژه اشکاوند معارضان ملکی و آزادسازی زمین‌هایی است که در مسیر پروژه قرار گرفته و باعث کند شدن روند پیشرفت طرح شده است.

وی افزود: در این قسمت تعدد مالکان وجود داشت، اقدامات حقوقی و قانونی برای آزادسازی توسط شهرداری منطقه ٦انجام و مالکیت ها مشخص شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: زمین های معارض اطراف پروژه شهید بالایی تا پایان سال آزادسازی و برای تکمیل عملیات پروژه در اختیار سازمان عمران قرار می گیرد. این پروژه با هزینه ی ٢١میلیارد تومان در حال اجرا است وبه شرط آزادسازی ها تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان عنوان کرد: با توجه به ترافیک بالای این محور، در روزهای پایانی سال گذشته مسیر روگذر تقاطع غیرهمسطح اشکاوند از سوی سپاهان شهر به سمت میدان میوه و تره بار تکمیل و بازگشایی شد.

پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید بالایی در منطقه ی ٦ شهرداری اصفهان به منظور بهینه سازی و تامین ایمنی مسیر کمربندی شرق اصفهان در دست احداث است همچنین همزمان با اجرای این تقاطع دوربرگردان تقاطع غیر همسطح شهید بالایی  با هزینه ای بالغ بر ٦ میلیارد تومان جهت دسترسی به مرکز همایش های بین المللی امام خامنه (مد ظله العالی)   با پیشرفت ٢٢ درصدی در دست اجرامی باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.