سرپرست باشگاه نفت تاکید کرد که ایمان مبعلی و ایگور پراهیچ دو بازیکن این تیم به استقلال و پرسپولیس نمی روند.

مبعلی و پراهیچ را به استقلال و پرسپولیس نمی دهیم

به گزارش قدس آنلاین، شهریاری با انتقاد از انتشار لیست بازیکنان مورد نظر استقلال و پرسپولیس و مذاکره با بازیکنان تیمش گفت: استقلال و پرسپولیس خیلی راحت اسامی بازیکنان مورد نظر خود را انتشار می دهند و می‌گویند فلان بازیکن را می‌خواهیم. بدون توجه به اینکه این بازیکنان با تیم قرارداد دارند. بدون توجه به اینکه این تیم برای بازیکنان خود هزینه کرده و به آنها نیاز دارد. به نظرم و با احترام به مربیان این دو تیم باید بگویم به جای این مسائل بهتر است تیم خود و پتانسیلی که در اختیار دارند را قدرتمند کنند و از مذاکره با بازیکنان تحت قرارداد ما خودداری کنند.

سرپرست باشگاه نفت گفت: با تشکر از علی دایی که در مقطع ابتدایی فصل و زمان کمی که در اختیار داشت، توانست بازیکنان را با کیفیت مناسب آماده کند. این مربی است که نقش اساسی دارد و باعث شده تا اکنون تیم کاملی شویم. در ابتدای فصل و با توجه به شرایطی که داشتیم نتوانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم اما آقای دایی توانستند از بضاعت موجود به بهترین شکل استفاده کنند و اکنون تیم نیازمند به تمام پتانسیل خود است.

وی با اشاره به اینکه اجازه جدایی به بازیکنان مدنظر استقلال و پرسپولیس از جمع تیم خود را نخواهد داد گفت: این کار اصلا درست نیست که با بازیکن ما مذاکره شود. با تمام احترامی که برای این دو تیم و مربیان آنها قائل هستم باید بگویم که بهتر است بازیکنان خود را حفظ کنند و به تقویت آنها بپردازند. ایمان مبعلی بهترین بازیکن تیم ماست و مهندس خوب ما محسوب می شود، ما به هیچ قیمتی اجازه نمی دهیم او جدا شود. مساله در خصوص ایگور پراهیچ نیز همینطور است و دور بازیکنان ما را خط بکشند، اجازه جدایی به آنها را نخواهیم داد. ما در فینال جام حذفی حضور داریم و این فرصت را داریم تا قهرمان شویم و هیچ وقت نمی‌گذاریم تیم تضعیف شود.

شهریاری در خصوص اینکه ایمان مبعلی اعلام کرده در آخرین فصل حضورش در فوتبال به دنبال خداحافظی با پیراهن استقلال است گفت: همانطور که گفتم او بهترین بازیکن ماست و ارزش زیادی برای ما دارد. من چنین چیزی نشنیدم و او نیز چنین حرفی به ما نزده است. نه اینکه اجازه جدایی به او ندهیم بلکه او را با احترام در تیم خودمان حفظ خواهیم کرد، تمام بازیکنان جزو سرمایه‌های ما محسوب می شوند و برای ما از ارزش زیادی برخوردار هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.