اتحادیه کل سندیکاهای کارگران بحرین خشم شدید خود را از سفر یک هیئت صهیونیستی به این کشور اعلام کرد.

خشم اتحادیه کارگری بحرین از سفر هیئت صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از العالم، اتحادیه کل سندیکاهای کارگران بحرین تأکید کرد که این سفر در حالی صورت می گیرد که این رژیم هنوز خاک فلسطین را در اشغال خود دارد و بدترین نوع ظلم و وحشی گری را در حق مردم بی دفاع فلسطین و اراضی اشغال شده در جهان عرب روا می دارد.
سایت "اللؤلؤه" بحرین به نقل از بیانیه این اتحادیه گزارش داد: "روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سال هاست که آغاز شده است و آخرین حلقه از این زنجیره، سفر هیئتی بود از صهیونیست های وابسته به جنبش افراطی و نژادپرست (حباد) به بحرین در ماه دسامبر و پذیرایی از این هیئت در خانه ای در بحرین و سپس حرکت تحریک آمیز آنها در قلب منامه بود که با رقص و آوازی در مقابل یکی از مکان های سمبولیک بحرین یعنی باب البحرین، خواستار برپایی معبد دروغین در قدس شریف شدند. "
در این بیانیه آمده است سفر شوم این هیئت به بحرین و تمام حرکت های توهین آمیز علنی آنها که احساسات ملت سازش ناپذیر بحرین را جریحه دار کرد، به منزله نفوذ صهیونیستها در جامعه بحرین و سپس نفوذ به تمام جوامع عرب است که هر یک به فراخور حال خود به نوعی در مقابل پروژه صهیونیسم ایستادگی کرده اند. ملت بحرین هرگز در مقابل این خطر که سرنوشت جهان عرب و امت عرب را تهدید می کند، ساکت نخواهند نشست.
این اتحادیه از مسئولین می خواهد هر چه سریعتر تحقیقاتی را درباره چند و چون این سفر نفرت انگیز و عوامل و دست های پشت پرده آن آغاز کنند. از مردم بحرین هم خواست با پایبندی به اصول ملی و عربی و در جهت دفاع از آرمان های سرنوشت ساز، در مقابل روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بایستند تا به حقوق ملی و مشروع خود در تأسیس حکومت مستقل فلسطین به پایتختی قدس، دست یابند.
در این بیانیه تأکید شده است که پایبندی به آرمان اصلی عرب و ملت فلسطین و یاری این ملت محروم و مظلوم از اصول مهم ملت بحرین از تمام اقشار و گروه های جامعه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.