پیشنهاد سردبیر

اصفهان- چندی پیش انتشار شایعه ای در فضای مجازی مبنی بر سمی بودن آب آشامیدنی و یک نوع نوشابه موجب بیکاری ۳۰ نفر از کارگران کارخانه تولید این محصول شد.

انتشار یک شایعه در فضای مجازی ۳۰ کارگر اصفهانی را خانه نشین کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مدیرعامل شرکت خوش طعم اصفهان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب گفت: قبل از انتشار این شایعه در فضای مجازی، ماهانه ۶۰۰ میلیون تومان صادرات آب توسط این شرکت به کشورهای پاکستان و عراق انجام می شد که با این اتفاق ناخوشایند صادرات ما به صفر رسیده است.

علیرضا هدایت با اشاره به اینکه ۱۸۰ کارگر شرکت خوش طعم در سه شیفت کاری مشغول به کار بودند اما متأسفانه انتشار اکاذیب موجب کاهش فروش محصولات، بیکاری ۳۰ نفر از کارگران و پیشرفت کار شد، افزود: در حال حاضر خانواده کارگران از احتمال تعطیلی کارخانه نگران هستند.

وی اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده، اعلام شکایت به دستگاه قضایی، انجام بررسی ها و بازدید مسؤلان از بخش های مختلف کارخانه مسجل شد که این شرکت دارای پروانه بهره برداری صنایع به شماره ۱۳۰۷۶۸۰، پروانه بهره برداری بهداشت به شماره ۶۴ و همچنین پروانه بهداشتی در زمینه تولید انواع نوشابه و آب آشامیدنی از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشد و شایعات مطرح شده دروغی بیش نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: در حالی که اصفهان از تولید آب آشامیدنی بی بهره بود، ما تنها تولیدکننده آب در شهر اصفهان بودیم اما متأسفانه با عدم حمایت مسؤلان در این استان مواجه شدیم و جالب اینکه از محصولات این شرکت در شهر مشهد مقدس که خود قطب تولید آب و نوشیدنی است، استقبال بیشتری شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و فشار مالی به بخش تولید، نبود نقدینگی و عدم حمایت سازمان های ذی ربط مسؤلان نه تنها تولید کنندگان را تشویق نکردند، بلکه حمایت های لازم را نیز به عمل نمی آورند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.